دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: تنها هدفی که به آن فکر می‌کنم حضور در جام ملت‌های آسیاست.
علیرضا بیرانوند در مورد اردوی تیم ملی فوتبال در پرتغال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: امکانات کمپ و هتل تیم ملی فوتبال در پرتغال بسیار عالی و بی‌نظیر بود. در اردوی پرتغال آرامش بسیاری داشتیم، تمرینات خوبی را برگزار کردیم و خوشبختانه تجربیات بسیاری از این اردو اندوختیم.

وی در مورد دو دیدار تدارکاتی تیم ملی در اردوی پرتغال تصریح کرد: هر دو بازی بسیار خوب بود از جمله بازی مقابل بنفیکا، چراکه بازیکنان ما مقابل این تیم فشار زیادی را تحمل کردند. حریفان‌مان تمام تلاش خود را برای شکست دادن تیم ما انجام دادند اما در نهایت پیروز شدیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در مورد اینکه گفته شده تیم ملی برابر تیم دوم بنفیکا قرار گرفته است، اظهار داشت: بنفیکا بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار داشت و نفراتش شناخته شده بودند. تنها بازیکنان ملی‌پوش این تیم نبودند. به هر صورت خدا را شکر می‌کنم در هر دو دیداری که به میدان رفتم توانستم دروازه تیم ملی را بسته نگه دارم.

وی با اشاره به اینکه امید زیادی برای حضور در جام ملت‌ها دارد، خاطرنشان کرد: واقعاً یک امید و هدف دارم و آن هم حضور در جام ملت‌های آسیاست. خوشبختانه کی‌روش در اردوی پرتغال به دروازه‌بان‌های حاضر فرصت برابر داد تا درون دروازه بایستند و من هم تمام تلاش خود را انجام دادم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

دروازه‌بان تیم نفت افزود: از این پس با چندین برابر توان تمرین خواهم کرد و در لیگ برتر تلاش بسیاری خواهم داشت تا در نهایت بتوانم یکی از مسافران جام ملت‌های استرالیا باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.