ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا اعلام کرد که برای شروع کارش پس از محرومیت کاملا آماده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس سوارز که در مراسم دریافت جایزه کفش طلا به خاطر بیشترین گل زده در لیگ به همراه کریستیانو رونالدو (۳۱ گل) شرکت کرده بود، اظهار داشت: اکنون زمان کمی مانده تا بتوانم دوباره بازی کنم و باعث افتخارم است که این جایزه را با بازیکنان مهم سهیم شوم. شروع دوباره عالی خواهد بود اما باید همیشه به یاد داشته باشم که فقط چند روز دیگر باقی مانده است. دوست دارم از هم‌تیمی‌هایم که امشب به اینجا آمده‌اند تشکر کنم. حضور در بارسلونا برایم یک رویا است.

وی ادامه داد: هماهنگ شدن با تیم هرگز برایم مسئله نبوده است و آنچه در اینجا باید انجام دهیم نمایش عالی در زمین و لذت بردن از فوتبال است. اکنون در باشگاهی هستم که همیشه دوست داشتم در آن حضور داشته باشم. باید کاری را که مربی می‌گوید انجام دهم. رسیدن به افتخارات و موفقیت‌های مهم چیزی است که به دنبال آن هستم. هر بازیکنی که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد باید آماده باشد. شروع کارم برای بارسلونا در برنابئو بسیار ویژه است. چیزی که من می‌خواهم این است که برای بارسلونا بازی کنم و کارم را در قلمرو توانایی‌هایم انجام دهم.

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه خاطرنشان کرد: اگر یک هفته پیش از من می‌پرسیدید که آیا کاملا آماده هستم؟ جوابم منفی بود. از لحاظ بدنی احساس خوبی دارم و بهتر از حد انتظار هستم. امروز می‌توانم بگویم که صد در صد آماده‌ام. در ابتدا از این محرومیت بسیار اذیت شدم اما حالا پس از حضور در تمرینات، خوشحال هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.