اعضای کانون مربیان فوتبال ایران عصر امروز (چهارشنبه) در محل وزارت ورزش میهمان نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان بودند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کانون مربیان فوتبال ایران، در این دیدار ۹۰ دقیقه‌ای مجید جلالی، پرویز مظلومی، علی ایرانمنش و مصطفی سفال‌منش به عنوان رئیس، اعضای هیئت مدیره و بازرس کانون به همراه بهنام مددی، مدیر روابط عمومی گزارش‌هایی از حوزه‌های فعالیت خود در کانون مربیان فوتبال کشور را به معاون وزیر ورزش ارائه کردند. سجادی نیز پس از شنیدن گزارش‌های هرکدام از اعضا، قول همه‌گونه همکاری با صنف مربیان فوتبال ایران را به نمایندگان آنها داد.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه مقرر شد کانون مربیان سه نامه خطاب به دکتر سجادی تنظیم و تا حصول نتیجه نهایی آنها را پیگیری کند:

۱- پیگیری عضویت نماینده کانون مربیان فوتبال ایران در مجمع فدراسیون فوتبال ۲- درخواست همکاری اداره ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور با کانون مربیان و نمایندگان آن در استان‌ها ۳- پیگیری مشکلات مالیاتی مربیان فوتبال با همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی

سجادی در بخشی از این نشست از کانون مربیان ایران درخواست کرد دلایل ناکامی تیم‌های ملی پایه در مسابقات آسیایی را نیز از نظر فنی بررسی و نتایج آن را در اختیار وزارت ورزش بگذارند.

وی در این باره گفت: افرادی که در کانون مربیان فوتبال ایران حضور دارند هم از نظر شخصیتی و هم از نظر توانایی های فنی صاحب ایده، قدرت کارشناسی و تحلیلی هستند و از نظر ما نظرات تخصصی ترین بخش جامعه فوتبال کشور قطعا می تواند به خروج این ورزش از شرایط کنونی کمک کند.

در پایان این دیدار اعضای کانون مربیان فوتبال ایران یک جلد قرآن کریم را به معاون وزیر ورزش اهدا و از وی بابت همکاری با نمایندگان مربیان فوتبال کشور قدردانی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.