عباس سرخاب می‌گوید تیمش با شناخت کامل از پرسپولیس به میدان می‌رود اما اگر ببازد هم اتفاق خاصی نمی‌افتد.
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه‌گز بوشهر اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان یک تیم روستایی استان بوشهر مقابل تیم بزرگ پایتخت و کشور یعنی پرسپولیس بازی می‌کنیم. این یک مسابقه‌ تاریخی برای ماست که می‌توانیم از آن حداکثر استفاده را ببریم. این بازی هم از نظر فنی و هم از نظر تبلیغاتی برای مردم بوشهر حائز اهمیت است.
او درباره غایبان تیمش مقابل پرسپولیس گفت: محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم. امیدواریم که بازی خوب و آبرومندانه‌ای به نمایش بگذاریم.
سرخاب در ادامه گفت: من در دوران بازیگری در پرسپولیس بازی کردم و افتخارات خوبی هم کسب کردم. حضور من به عنوان سرمربی مقابل این تیم هم تجربه‌ خوبی است که از این موقعیت استفاده می‌کنم.
سرمربی تیم کارگر بوشهر در ادامه گفت: هیچ تیمی برای باخت بازی نمی‌کند اما ان‌شاءالله که شانس با ما باشد و اگر بازی را ببریم که کار بزرگی انجام دادیم اما اگر ببازیم هم اتفاق خاصی نمی‌افتد و تجربه کسب کرده‌ایم.
سرخاب همچنین گفت: شناخت کاملی از پرسپولیس داریم. تغییرات کادر فنی در این تیم باعث شده تفکرات‌شان عوض شود. ان‌شاءالله که پرسپولیس از بحران خارج شده باشد. به هر حال آنها می‌خواهند از بازی مقابل ما نهایت استفاده را ببرند و به روزهای خوب بازگردند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.