هافبک آبی‌و‌اناری پوشان اسپانیا ابراز امیدواری کرد تا مهاجم اروگوئه‌ای کاتالان‌ها در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در ترکیب بارسا قرار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز سوارز که در تاریخ ۲۴ اکتبر(۲ آبان) محرومیت ۴ ماهه‌اش بابت گاز گرفتن شانه جوجو کیه‌لینی در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ به پایان خواهد رسید، شب گذشته (دوشنبه) در پیروزی ۳ بر صفر اروگوئه در دیدار دوستانه مقابل عمان ۲ گل تیمش را به ثمر رساند.

آندرس اینیستا در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «Onda Cero» در این باره گفت: لوئیز سوارز به نظر می‌رسد در شرایط خیلی خوبی است. با توجه به اینکه وی تنها می‌تواند در تمرینات شرکت کند و از حضور در بازی‌های رسمی محروم است کارش ساده نیست ولی با این حال لوئیز خیلی با انگیزه است. او تمام توان خود را در تمرینات می‌گذارد و از اینکه محرومیتش رو به پایان است خیلی خوشحال به نظر می‌رسد.

هافبک ملی‌پوش بارسلونا همچنین عنوان کرد: سوارز خیلی عالی تمرین می‌کند و احساس خیلی خوبی دارد. شکی ندارم که او برای بازی با رئال‌مادرید آماده است ولی در نهایت لوئیز انریکه است که تصمیم می‌گیرد که آیا او در ال‌کلاسیکو به میدان برود یا خیر.

تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در نخستین ال‌کلاسیکوی فصل جاری در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.