تیم ملی ایران ساعت ۱۰ صبح به وقت پرتغال به مصاف حریف باشگاهی خود از پرتغال می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور برپایی دیداری تدارکاتی راهی لیسبون پرتغال شده است فردا از ساعت ۱۰ صبح به وقت پرتغال (۱۲:۳۰) به وقت تهران به مصاف اشتوریل، یکی از تیم های باشگاهی لیگ برتر فوتبال پرتغال می‌رود.

این دیدار در ورزشگاه اختصاصی اشتوریل در حالی برگزار می شود که همچنان هماهنگی خاصی برای پخش مستقیم این مسابقه از صدا و سیامی کشورمان صورت نگرفته است.

نکته قابل توجه اینکه قرار است این دیدار در حضور حسین غریبی، سفیر ایران در پرتغال و سایر مسئولان سفارتخانه برگزار شود، ضمن اینکه دانشجویان ایرانی مقیم پرتغال نیز درخواست کرده اند تا با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کنند که با موافقت کادرفنی با درخواست آنها، روز جمعه ورزشگاه اشتوریل علاوه بر سفیر ایران، میزبان دانشجویان ایرانی نیز خواهد بود.

اشتوریل ۷۵ سال پیش در تاریخ ۱۷ می ۱۹۳۹ تأسیس شده و از آنجایی که این تیم با پیراهن زرد رنگ مقابل حریفانش به میدان می‌رود به این تیم لقب قناری‌ها یا مردان خورشید را داده‌اند و جالب اینکه در ترکیب امسال این تیم ۸ بازیکن برزیلی نیز حضور دارند.

اشتوریل در این فصل اوضاع خیلی مساعدی ندارد و در پایان هفته هفتم لیگ برتر پرتغال با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر این کشور قرار دارد.

شاگردان میگوئل پیسکوی پرتغالی که فصل گذشته را با عنوان چهارمی لیگ برتر پرتغال به پایان رساندند در رقابت‌های امسال لیگ اروپا در پایان هفته دوم این رقابت‌ها وضعیت نسبتاً بدی ندارند و با ۳ امتیاز پس از دینامو مسکو در رده دوم جدول گروه پنجم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.