مربی تیم راه‌آهن گفت: فدراسیون فوتبال سه امتیاز را به استقلال خوزستان هدیه داد.
علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اتفافات و حواشی بازی استقلال خوزستان و راه‌آهن اظهار داشت: در این بازی سر ما را بریدند. ۲۰ سال است که در فوتبال حضور دارم اما چنین صحنه‌هایی را ندیده بودم. علناً از یک‌هفته پیش می‌خواستند ما را زمین بزنند. عبدالله ویسی برای این بازی محروم بود، وقتی این موضوع را به اطلاع حسن زاده رساندیم گفت با آیت‌اللهی هماهنگ کنید، وقتی پیش آیت‌اللهی رفتیم گفت به حسن‌زاده بگویید! وقتی دیدیم ما را پاسکاری کردند بی‌خیال شدیم. ویسی باید محروم می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: جریان بازی فاجعه بود، داور اصلاٌ در حد بازی نبود. نمی‌خواهم به داور بی‌احترامی کنم و به قول دایی بگویم داور «غش» کرده بود اما واقعاً در اندازه‌های این بازی نبود. به نوعی داور، فدراسیون و ... تحت‌ تأثیر ویسی بودند. ویسی با شلوغ بازی، کاری که می‌خواست را انجام داد، این سه امتیاز هدیه فدراسیون به استقلال خوزستان بود. ما در فدراسیون و فوتبال ایران یتیم هستیم.

مربی راه‌آهن درباره اخراج چند بازیکن و مربی این تیم در این بازی خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن ما به ناحق اخراج شدند، غیر از این من هم بدون هیچ دلیلی اخراج شدم. من به داور چهارم گفتم این چه وضعی است و به سمت نیمکت خودمان بطری را زمین زدم که اخراج شدم. زمانی که اخراج شدم به کمک داور گفتم چه گفتم که حرفی نزد، ناظر داوری هم گفت می‌دانم حرفی نزدی.

لطیفی در خصوص اتفاقاتی که برای احمدرضا عابدزاده رخ داد، عنوان کرد: عابزاده قربانی بعدی اتفاقات این بازی بود. خیلی بد بود که به اسطوره فوتبال این کشور بی‌احترامی و تهمت زده شد. بازیکن خارجی استقلال خوزستان به عابدزاده حمله کرد و هرچه دلش خواست به او گفت. 

وی در مورد اینکه عابدزاده دوربین یکی از خبرنگاران را شکسته است،‌ گفت: من و عابدزاده با هم صحبت می‌کردیم که یک خبرنگار با دوربین خود آمد، عابدزاده از خبرنگار خواست که از صحبت ما فیلم‌برداری نکند اما خبرنگار این کار را انجام داد که نهایتاً کار به درگیری کشیده شد. من تمام تلاشم را انجام دادم که اتفاق خاصی رخ ندهد اما نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.