کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ ما بازی دشواری مقابل تیم سختکوش صبا داریم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار به برتری برسیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پیکان و صبا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت:‌ در ابتدا باید در خصوص درخشش ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی تبریک بگویم این موضوع باعث می شود تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود و باید توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: خوشحالم قبل از دیدار با پدیده در خصوص حضور مربیان تیم ملی از تمرینات باشگاه‌ها صحبت کردم و این موضوع روز گذشته عملی شد تا مربیان تیم ملی بازیکنان را زیر نظر بگیرند و این مسئله نشان می‌دهد که آنها به تیم‌ها توجه دارند و می‌توانند به تیم‌ها کمک کنند.

سرمربی پیکان در خصوص دیدار مقابل صبا گفت:‌ما می‌دانیم که بازی سختی مقابل تیم سخت‌کوش صبا داریم. اگر بازی‌های بیرون خانه صبا را رصد کنید متوجه می‌شود که به جز دیدار تراکتورسازی در سایر بازی‌ها توانسته به تساوی دست یابد. همواره صبا گل اول را هم در بازی‌ها زده است. این تیم از بازیکنان باتجربه استفاده می‌کند و دفاع چند لایه تشکیل می‌دهند. برای ما مهم است که در سومین بازی بتوانیم به پیروزی برسیم و تمرکز خودمان را بیشتر کنیم تا از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم. محروم و مصدوم برای دیدار فردا نداریم.

ابراهیم‌زاده در خصوص دعوت رحمتی به تیم ملی و حاشیه‌هایی که در این زمینه مطرح شده و همچنین موضع‌گیری این دروازه‌بان تأکید کرد:‌ رحمتی با توجه به گفته‌های خود کی‌روش یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است. آنها روی رحمتی فکر می‌کنند. او آگاهانه و هوشیارانه در این زمینه برخورد می‌کند. اینکه موضعی گرفته را نمی‌دانم اما او تاکنون صحبتی نکرده و نخواهد کرد. به هر حال جام ملت‌های آسیا در بهمن ماه برگزار می‌شود و مسلما تا آن زمان کادر فنی تیم ملی نفرات خاصی را امتحان می‌کند. اردوی پرتغال اولین اردوی تیم ملی است و در اردوهای بعدی جدای از رحمتی که واقعا دروازه‌بان اول تیم ملی است نفرات دیگری هم به تیم اضافه خواهند شد.

در ادامه این نشست زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه پیکان هرگونه اظهارنظر و مصاحبه رحمتی را رد کرد و گفت:‌ خود رحمتی اعلام کرده که هیچ گونه صحبتی در این زمینه انجام نداده است.

سرمربی پیکان در مورد اینکه این تیم افت و خیزهایی در ابتدای فصل داشته اما در هفته‌های اخیر توانسته نتایج خوبی کسب کند،‌گفت: همیشه تغییرات باعث می شود که تیم برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد. اولین تمرینی که ما داشتیم خودم بودم. تفکرات با گذشته فرق می‌کند و بازیکنان هم از باشگاه‌های مختلف در تیم حاضر شده‌اند. در نهایت این مسئله که تیم به هماهنگی برسد نیاز به زمان دارد. ما روند رو به جلویی را طی کردیم. اینکه در تعداد گل‌های جزء سه تیم اول هستیم نشان می‌دهد که یکسری اصول خود را رعایت کرده‌ایم و البته در حمله هم بهتر خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.