سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: گسترش فولاد تیم باکیفیتی است و ما کار دشواری داریم.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان رضوی، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تیم تبریزی از کادر فنی و مدیریت خوبی برخوردار است و بازیکنان جوان این تیم انگیزه‌های فراوانی دارند. اما ما هم تیم خوبی هستیم که فوتبال با کیفیتی را بازی می‌کنیم.

وی افزود: هفت سال است در ایران مربیگری می‌کنم و با کمال میل همیشه به تبریز آمده‌ام. امروز برای اولین‌ بار به بازیکنانم این فرصت را دادم بروند شهر تبریز را کامل بگردند.

مرزبان خاطرنشان کرد: مردم تبریز مردم مهربانی هستند و تبریز هم شهر باتمدنی است. به بازیکنان خارجی‌ام هم گفتم حتما شهر را ببینند چون این یک تجربه فوق‌العاده برای آنهاست.

سرمربی پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که آیا ۳ شکست اخیر به مدیریت باشگاه و بازیکنان برمی‌گردد یا کادر فنی، اذعان داشت: به نظرم باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد و در این شکست‌ها هیچ تقصیری ندارد. کیفیت بازی‌های ما خوب است و حتی مقابل سپاهان و پیکان مستحق شکست نبودیم.

وی درباره اینکه تیمش برای پیروزی مقابل گسترش به میدان می‌‍رود یا مساوی اظهار داشت: نمی‌دانم چرا این چیزها در ایران مُد شده است. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که برای یک امتیاز آمده است یا سه امتیاز!

مرزبان درباره اینکه شیوه بازی تیمش چه خواهد بود، گفت: این هم در ایران مد شده است. وقتی داور سوت آغاز بازی را زد کارمان را در زمین شروع می‌کنیم و وقتی سوت پایان زده شد هم نتیجه مشخص می‌شود. بیش از این نمی‌شود حرفی زد.

سرمربی پدیده خراسان در پایان تراکتورسازی را یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ برتر امسال دانست و گفت: به نظر من همه تیم‌های بالای جدول شانس قهرمانی دارند اما فکر می‌کنم در این میان تراکتورسازی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده خراسان از چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر چهاردهم روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در تبریز برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.