معاون اجرایی باشگاه ملوان انزلی گفت: جلال چراغپور با وجود عقد قرارداد داخلی با ملوان در تمرینات داماش گیلان حاضر شد.
محمود پیشگاه‌هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات جلال چرا‌غپور مبنی بر جدایی از ملوان به خاطر مسائل مالی و ضعف کارهای اجرایی گفت: من برای جلال چراغپور به عنوان یکی پیشکسوت فوتبال احترام زیادی قائلم. او برای فوتبال ما زحمت کشیده است و هرگز قصد ندارم حرمت ایشان را زیر سوال ببرم. من به عنوان معاون اجرایی باشگاه ملوان هر کاری که از دستم برمی‌آمد برای همکاری با چراغپور در آکادمی تیم‌های پایه انجام دادم.

وی ادامه داد: ایشان بحث مالی را مطرح کردند که باید بگویم هنوز اتفاقی در تیم‌های پایه نیفتاده که بخواهیم پرداختی داشته باشیم. ما در باشگاه اولویت‌مان تیم بزرگسالان است که هنوز بازیکنان تیم بزرگسا‌ل‌مان ۲۵ تا ۳۵ درصد دریافتی داشته اند و با وجود آنکه بازی‌های تیم‌های پایه هنوز آغاز نشده اما محجوب ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد تیم‌های پایه را پرداخت کرده است.

پیشگاه‌هادیان با گلایه از رفتار چراغپور گفت: جلال چراغپور با باشگاه ملوان قرارداد داخلی بست و معمولا باید به این قراردادها پایبند بود اما من شنیدم ایشان بدون اطلاع ما سر تمرینات تیم داماش هم رفت تا شاید هدایت تیم فوتبال داماش را بر عهده بگیرد. ما مشکلی با حضور ایشان در داماش نداریم اما این مسئله بدون اطلاع ما صورت گرفت. در حالی که بهتر بود در این زمینه به ما هم اطلاع می‌دادند. جلال چراغپور چه در ملوان بماند و چه از این تیم جدا شود برای ما همواره جلال چراغپور است و عزت و احترامش واجب است. هرچند این رسمش نبود که ایشان بخش اجرایی باشگاه را که دست من بود را زیر سوال ببرد. زیرا همه گونه همکاری با او انجام دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.