کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه در شرایط فعلی کمتر از سقف تعیین شده سازمان لیگ هزینه کرده‌ایم، باشگاه با تایید فنی سرمربی، نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، بهروز منتقمی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق اسنادی که ارائه کرده‌ایم پرسپولیس زیر سقف هزینه کرده است و برای جذب بازیکن مشکل نداریم. برای جذب بازیکن هم روال این است که سرمربی بازیکن را از نظر فنی تایید کرده و بعد نسبت به جذب وی اقدام می‌شود. تا زمانی که مربی بازیکنی را نپسندد مذاکره و توافق بی‌فایده و بی‌معنی خواهد بود.

وی درباره اومانیا ادامه داد: فدراسیون فوتبال کاستاریکا با اعلام اینکه اومانیا به تیم ملی کشورش دعوت شده، خواسته‌ است تا برای بازی‌های دوستانه برود. موضوع به درخشان منتقل شد و وی با اعلام اینکه با باشگاه برای اقدام طبق قوانین بین‌المللی همکاری خواهد داشت، با توجه به شرایط موجود ابراز تمایل کردند که در صورت امکان اومانیا را در این مقطع داشته باشیم. بر همین اساس، نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال کاستاریکا آماده کرده و ارسال می‌کنیم.

سرپرست باشگاه در ادامه تصریح کرد: در این نامه با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس احترام به قوانین را در دستور کار خود دارد، عنوان شده است علاوه بر این، برای خواست بازیکن هم ارزش قائل هستیم و بر این اساس برای حضور مایکل اومانیا در بازی‌های تیم ملی کاستاریکا طبق برنامه فیفا کمال همکاری را خواهیم داشت اما این درخواست را هم مطرح کردیم که با توجه به شرایط بازی‌ها، مصدومیت‌ها و محرومیت‌های بازیکنان‌مان، در صورت امکان اومانیا با ما همراه بماند.

بهروز منتقمی در ارتباط با اقدامات باشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پیگیر امور مربوط به این مسابقات هستیم و برای ایجاد یک کارگروه خاص در حال اقدام بوده و با جمعی از عوامل مسائل را پیگیری می‌کنیم.

همچنین بهروز منتقمی با حضور در سازمان لیگ در ارتباط با حرکت پرسپولیس زیر سقف بودجه تعیین شده توسط این سازمان گفت‌وگو کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این حضور گفت: جدا از اینکه همچنان پیگیر وضعیت ماهینی هستیم، برای جذب نفرات جدید باید در مورد بودجه هزینه شده توسط باشگاه اقدام لازم صورت می‌گرفت. در این ارتباط اسناد لازم به سازمان لیگ ارائه شد و با توجه به فاصله‌ای که تا سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ داریم، می‌توانیم نسبت به جذب نفرات جدید اقدام کنیم که البته این نفرات توسط سرمربی تعیین خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.