سرمربی تیم فوتبال پیکان با مربی دروازه‌بانی تیم ملی صحبت‌های خصوصی انجام داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه پیکانشهر آغاز شد. در حالی که علی کریمی، مارکار آقاجانیان و دون گاسپار مربیان تیم ملی هم در تمرین حضور داشتند.

* حدود ۳۰ تماشاگر در تمرین حضور داشتند که علی کریمی را تشویق کردند.

* دون گاسپار مربی دروازه‌بانی و مارکار آقاجانیان با منصور ابراهیم‌زاده سرمربی پیکان حرف‌های خصوصی زدند. در این جلسه سرپایی علی کریمی حضور نداشت و در گوشه‌ای ایستاده بود. ظاهرا ابراهیم‌زاده با مربیان تیم ملی در مورد وضعیت سیدمهدی رحمتی و برنامه‌های تیم ملی صحبت کرد. آنها تلاش می‌کردند خبرنگاران متوجه صحبت‌هایشان نشوند.

* بعد از صحبت‌های مربیان، علی کریمی به سمت ابراهیم‌زاده رفت و با او گفت‌و‌گوی کوتاهی داشت.

* سید مهدی رحمتی وقتی با علی کریمی روبه‌رو شد با هم شوخی کردند و ظاهرا رحمتی به کریمی گفت: چقدر چاق شده‌ای!

* سعید دقیقی و محمد نصرتی هم برخورد گرمی با علی کریمی داشتند.

*بهتاش فریبا مربی پیکان هم با علی کریمی در مورد شرایط تیم پیکان صحبت کرد و کریمی به فریبا گفت بازیکنان خوبی دارید که بهتاش فریبا گفت بله اما در نتیجه‌گیری نوسان داریم.

*تماشاگران با شعارهای‌شان از علی کریمی می‌خواستند که محمد نصرتی را به تیم ملی دعوت کند و آنها شعار سر می‌دادند «داش علی یادت باشه نصرتی باید باشه»

* یکی از تماشاگران به علی کریمی گفت: کاش به پرسپولیس می‌آمدی و او هم در جواب گفت: من نمی‌توانم مدام بروم و بیایم. ان‌شاءلله پرسپولیس با همین بازیکنان ساخته می‌شود.

* علی کریمی در مورد حضورش در تیم های شهرستانی گفت: برای حضور در تیم‌های شهرستانی هم برنامه‌ریزی می‌کنیم. وی در مورد حضور امیر قلعه‌نویی و مربیان تیم ملی در زیر درخت، گفت: من در آن عکس نبودم.

* منصور ابراهیم‌زاده به سمت علی کریمی نرفت و او به سمت سرمربی پیکان رفت.

* ابراهیم‌زاده به دون گاسپار و آقاجانیان مربیان تیم ملی گلایه کرد و گفت من از ساعت ۱۶ منتظرتان بودم ولی شما با تاخیر به تمرین آمدید.

* یک معلول هم به همراه خانواده‌اش در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با علی کریمی و سیدمهدی رحمتی عکس یادگاری گرفت.

* علی کریمی و مارکار آقاجانیان و دون گاسپار در جایگاه ویژه نشستند و تمرین را زیر نظر گرفتند.

* ثنایی مدیرعامل پیکان در این تمرین حضور نداشت.

تمرین تیم پیکان در جریان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.