سرمربی ذوب آهن می گوید بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال، آنها به لحاظ روحی آماده مصاف با نفت تهران هستند.
به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر گفت:بازی فردا برای ما مهم است. با توجه به جدول، گرفتن امتیاز از بازی فردا می تواند به ما کمک کند تا رده بهتری پیدا کنیم و به ثبات برسیم. تیم ما این هفته با توجه به برد استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و به لحاظ روحی روانی هم آماده بازی هستیم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم. هر دو تیم فنی هستند و فکر می کنم بازی خوبی از آب در می آید و دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه ها خواهند داشت. تیمی که تمرکز داشته باشد برنده خواهد بود.


او درباره مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا بیان کرد: رجب زاده محروم است و عشوری را هم به دلیل مشکل سربازی در خدمت نداریم. سایرین آماده هستند.


سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر استقلال اظهار کرد: فشار زیادی روی تیم ما بود. بعد از برد خوبی که داشتیم فشار کم شد و بازیکنان هم به خودباوری دست پیدا کردند و الان احساس این را دارند که برابر هر تیمی پیروز شوند. اگر تمرکز داشته باشیم فردا به نتیجه می رسیم. البته نفت از بهترین های حال حاضر لیگ برتر است و از مدیریت و کادرفنی خوبی بهره مند هستند.


وی در پاسخ به این سوال که حضور فصل قبلش در نفت تهران چه کمکی به او در این دیدار می کند، عنوان کرد: من شناخت خوبی از پارسال نسبت به این تیم دارم البته آنها کمی هم تغییرات داشته اند که شرایط را متفاوت می کند. در نهایت امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم.


← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.