مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سایپا تیم بسیار خوبی است و بدون شک مقابل آنها کار سختی داریم.
میرهانی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: شرایط تیم خوب است تمرینات مناسبی را برگزار کردیم و کاملا آماده دیدار مقابل سایپا هستیم تا بتوانیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی در مورد دیدار هفته یازدهم تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: هدایت سایپا برعهده مجید جلالی است که یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است. بدون شک بازی خیلی سختی داریم. برای اینکه بتوانیم به حضور خود در صدر جدول ادامه دهیم باید ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و برای برد به میدان می‌رویم.

مدافع تراکتورسازی در مورد انتقاداتی که بازیکنان این تیم به شرایط محل تمرین تیمشان داشتند، گفت: تا چند وقت پیش که هوا گرم بود لباس‌هایمان را در زمین عوض می‌کردیم اما با سرد شدن هوا باید شرایط رختکن بهبود پیدا می‌کرد تا مشکلی از این بابت نباشد. خدا را شکر در این چند روز وضعیت رختکن بهبود پیدا کرده و تعمیرات انجام شده است همچنین لباس گرم هم در اختیار ما قرار گرفته و مشکلی از این بابت نیست. رسول خطیبی مشکلات را به اطلاع مدیریت رساند و مسئولان باشگاه هم خیلی زود شرایط را بهبود بخشیدند.

خطیبی در ادامه در رابطه با اینکه آیا تیمشان مشکل مالی دارد اظهار داشت: همه تیم‌ها مشکلاتی از این بابت دارند. البته وضعیت ما چندان بد نیست اما مشکلاتی هم وجود دارد که مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند وضعیت را بهبود ببخشند.

وی در مورد اینکه آیا توانسته در تیمش جا بیفتد، گفت: خدا را شکر وضعیت ما بد نیست. در این ۴ هفته در چند پست مختلف بازی کردم. هفته قبل در پست اصلی خود دفاع به میدان رفتم که خیلی کادر فنی هم رضایت داشت. تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تراکتورسازی موثر باشم.

مدافع تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران تراکتورسازی به خاطر حضورشان در ورزشگاه و حمایت از تیم تشکر می‌کنم. امیدوارم همانطور که در دیدارهای خانگی از ما حمایت می‌شود هواداران ما در شهرهای دیگر هم در دیدارهای خارج از خانه از تیم حمایت کنند تا بتوانیم به این روند خوب ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.