کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

به خاطر مشکلاتی که دو مهاجم فلورانسی‌ها با آن مواجه هستند، امکان بازگشت &#۱۷۱;آلکساندر پاتو&#۱۸۷;‌به سری A ایتالیا وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس روزنامه «لاناسیوناله» در گزارشی که سه‌شنبه (امروز) منتشر کرد، بحث بازگشت مهاجم تیم سائوپائولو برزیل را مطرح کرد.

این نشریه عنوان کرد در تیم کنونی فیورنتینا ایتالیا ماریو گومس و جوزپه روسی با مشکل مصدومیت مواجه هستند. در صورتی که این دو سلامتی خود را بازنیابند و یا به آمادگی مطلوب نرسند، این احتمال وجود دارد که در ادامه فصل جاری کالچو، مسئولان تیم فلورانسی به سراغ پاتو رفته و در نقل و انتقالات زمستانی وی را به خدمت گیرند.

پاتو ۲۵ ساله که سابقه حضور در تیم آ.ث میلان را دارد، با فضای کار در لیگ کالچو آشنا است و حتی به صورت بازیکن قرضی می‌تواند کمک زیادی به «بنفش‌ها» کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.