سرمربی شیلیایی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به شاگردان خود هشدار داد اجازه ندارند در دومین بازی اروپایی این فصل خود امتیاز از دست بدهند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی که در دور نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرن مونیخ با یک گل تن به شکست داد، فردا شب (سه‌شنبه) برای کسب اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها، در دیداری دیگر از گروه پنجم به مصاف رم، نایب قهرمان فصل گذشته سری A می‌رود.

مانوئل پیگرینی معتقد است که شکست در خانه بایرن مونیخ فشار روانی را بر بازیکنانش برای کسب پیروزی در مصاف با جالوروسی افزایش داده اما با این وجود هیچ چیز جز کسب سه امتیاز بازی از آنها پذیرفته نیست.

پیگرینی در خصوص این بازی گفت: دیدار با رم برای ما یک دیدار حیاتی است چون رم بازی قبلی‌اش را برده و ما باخته‌ایم و به همین دلیل برای ما کسب اولین پیروزی در خانه بسیار اهمیت دارد. در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و به همین دلیل در بازی‌های خانگی اجازه از دست دادن امتیاز نداریم. اهمیت سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است. نباید این بازی را ببازیم. کلاً شش بازی داریم و اگر بخواهیم دو بازی اول را ببازیم کارمان را بسیار سخت کرده‌ایم.

مردان پیگرینی در رقابت‌های داخلی تا این مقطع از فصل خوب کار کرده‌اند به طوری که در سه بازی اخیرشان ۱۲ گل زده‌اند تا ثابت کنند در حال بازگشت به روزهای اوج خود هستند.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی افزود: امیدوارم تیمم همانگونه که هفته پیش در لیگ برتر بازی کرد، در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کند. من از عملکرد تیمم در تمام بازی‌های هفته گذشته برابر چلسی و شفیلدونزدی راضی‌ام. امیدوارم در همان جهت به حرکت خود ادامه دهیم. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنتی است که ما این فصل برای خوب نتیجه گرفتن در آن، انگیزه زیادی داریم. آمده‌ایم ناکامی‌های سه فصل گذشته‌ خود را در این رقابت‌ها جبران کنیم. بازی اول را به بایرن مونیخ باختیم اما حالا در خانه هستیم.

پیگرینی درباره رم عنوان کرد: رم تیم خوبی است که در لیگ ایتالیا عملکرد و نتایج خوبی گرفته است. تیم‌های ایتالیایی از نظر تاکتیکی واقعاً خوب کار می‌کنند و بازیکنان خوبی دارند. ژروینیو در رم روی فرم است و توتی با اینکه ۳۸ سال سن دارد هنوز آماده نشان می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.