در پی گلزنی بازیکن جوان تیم نفت تهران در دیدارهای اخیر این تیم و احتمال حضور وی در اردوی تیم ملی در پرتغال، وحید امیری فردا شب میهمان برنامه این هفته "نود" خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، در شرایطی که کمبود بازیکنان جوان و مستعد به یکی از معضلات این روزهای فوتبال کشورمان تبدیل شده و گرایش اکثر باشگاه‌های بزرگ به جذب بازیکنان نامدار، مانعی مستحکم در برابر شکوفایی استعدادهای ناب این مرز و بوم ایجاد کرده و مادی‌گرایی نزد اغلب بازیکنان بزرگ، آنها را به لبۀ پرتگاه تجمل‌گرایی و فوتبال زدگی کشانده است، باشگاه‌های معدودی هستند که سیاست‌های اصولی و پایه‌ای را اتخاذ نموده و مدیران‌شان نیز تعهد و التزام به خدمت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌اند.

بی‌شک نفت تهران یکی از بارزترین این باشگاه‌هاست که در زمینه معرفی پدیده‌های جوان طی سال‌های اخیر بسیار موفق عمل کرده است. بازیکنان خوش آتیه‌ای که در آینده نه چندان دور، ستون و اساس تیم ملی کشورمان را تشکیل خواهند داد.

یکی از این پدیده‌ها وحید امیری است. جوان ۲۶ ساله متولد روستای دره بادام شهر خرم‌آباد که عزم و اراده‌اش به قلعه فلک‌الافلاک می‌ماند و افتادگی‌اش به درختان پُر محصول گردوی لرستان.

هافبک خوش‌تکنیک نفت تهران که همچون سایر هم تیمی‌هایش سمبلِ بی‌حاشیه بودن است. توانایی‌های تکنیکی این بازیکن در کنار شخصیت بارز وی، می‌تواند در آینده او را به یکی از افتخارات فوتبال کشورمان تبدیل کند.

آمار عملکرد وحید امیری در فصل گذشته بسیار درخشان و شایان توجه بود. او در اکثر دیدارها در ترکیب اصلی نفت تهران به میدان رفت و تا پایان هفته بیست و چهارم، دو گل و ۸ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده بود و رقابت تنگاتنگی با امیرحسین فشنگچی برای کسب عنوان برترین گل ساز لیگ سیزدهم داشت اما وی به سبب مصدومیت، بازی‌های آخر فصل را از دست داد. مصدومیت و عدم حضور وی در دیدار حساس هفته پایانی لیگ سیزدهم را می‌توان در از دست رفتن عنوان قهرمانی تیم نفت تهران نیز موثر دانست.

امسال اما وحید امیری بخش دیگری از استعدادهایش را نیز به شکوفایی رسانده و نشان داده که علاوه بر خلاقیت ناب در بازی‌سازی و خلق موقعیت گل، تبحر بالایی نیز در گلزنی دارد.

وی تا پایان هفته دهم، سه گل برای تیمش به ثمر رسانده که برای یک هافبک، آمار خوب و قابل توجهی است.

وحید امیری طی یکی دو سال اخیر شایستگی‌های خود را اثبات کرده و قطعاً با تداوم این روند، در آینده‌ای بسیار نزدیک به یکی از بزرگان تیم ملی این کشور تبدیل خواهد شد.

حضور ستاره جوان تیم نفت تهران در برنامه این هفته "نود" فرصتی برای آشنایی بیشتر با این ستاره جوان خواهد بود چرا که قطعاً در آینده نام وحید امیری را بسیار خواهیم شنید و به داشتن سرمایه‌هایی چون او در فوتبال کشورمان، افتخار خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.