سرمربی تیم ملی بوکس، گفت:‌ قاسمی‌پور مقابل نماینده عربستان واقعا شاهکار کرد و امیدوارم که بتواند نماینده ترکمنستان را نیز شکست دهد.
اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون، پس از پیروزی امین قاسمی‌پور مقابل نماینده عربستان، اظهار داشت: قاسمی‌پور روز گذشته مقابل نماینده عربستان واقعا شاهکار کرد. او عملکرد بسیار خوبی را در شروع داشت و امیدوارم روز دوشنبه نیز مقابل نماینده ترکمنستان نتیجه قابل قبولی کسب کند. اگر او مقابل نماینده ترکمنستان به برتری برسد مدال برنز بازی‌های آسیایی در این وزن قطعی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بوکسور ترکمنستان تجربه حضور در المپیک را دارد و یک بار هم در وزن ۶۴ کیلوگرم قهرمان آسیا شده است. در حال حاضر نیز در وزن ۶۹ کیلوگرم مبارزه می‌کند. اگر امین یک مقدار باهوش باشد می‌تواند او را شکست دهد.

احدی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا داوری علیه گل آرا رای را اعلام کرد، گفت: فروتن گل آرا به نظر همه کارشناسان برنده بازی بود. این تنها نظر من نیست و نمی‌خواهم شکست او را به گردن داوری بیندازم. همه حاضرین در سالن شاهد بودند که بازی یک طرفه را داور چطور به سود نماینده تایلند به پایان رساند و درواقع سر گل آرا را داوران بریدند.

سرمربی تیم ملی بوکس، در ادامه گفت:‌ احسان روزبهانی خیلی خوب بازی کرد. البته همه ملی‌پوشان در نخستین مبارزه خود یک مقدار استرس دارند که این طبیعی است. قطعا در مبارزات بعدی استرس آنها کمتر می‌شود و امیدوارم همه آنها با کسب مدال مزد زحمات خود را به دست آورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.