سرمربی راه‌آهن می‌گوید علی کریمی می‌تواند در کنار کی‌روش نکات زیادی را بیاموزد.
حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را ارائه کردیم و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم. در ادامه نیز چند فرصت خوب گلزنی به دست آوردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در ادامه روی یک ضربه ایستگاهی گل تساوی را دریافت کردیم. معتقدم ضربات ایستگاهی یکی از نقاط ضعف ماست که باید روی آن کار کنیم و این موضوع را بهبود ببخشیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم اما مجددا برخلاف جریان بازی گل خوردیم. تیم حریف به لاک دفاعی رفت ولی ما سعی کردیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم که در این امر موفق عمل کردیم. متاسفانه زمانی به گل تساوی دست یافتیم که زمان کافی برای زدن گل برتری نداشتیم. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما همچنان در خط دفاع مشکلاتی را داریم که امیدوارم با جذب بازیکن خارجی این مشکلات را مرتفع کنیم.

استیلی در پاسخ به این سوال که چه زمانی پیروزی‌های راه‌آهن آغاز خواهد شد، گفت: تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر دیرتر بسته شد به همین دلیل دوران آماده‌سازی را به خوبی طی نکردیم. در حالی که مشکلات زیادی داریم اما بازیکنان ما با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنند. هدف ما این است که با وجود جوانانی که در اختیار داریم یک تیم خوب برای حضور در لیگ بسازیم. انشاءالله پیروزی‌های ما هم آغاز خواهد شد.
وی درباره انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش نیز گفت: معتقدم فدراسیون انتخاب شایسته‌ای را انجام داده است. کریمی با کی‌روش ارتباط خوبی دارد و اگر بتواند همزمان کلاس‌های مربیگری را نیز طی کند، مطمئنا می‌تواند تاثیرگذار باشد. البته علی می‌تواند نکات زیادی را در کنار کی‌روش بیاموزد. او بهترین گزینه برای دستیاری کی‌روش است. نباید فراموش کنیم کریمی محبوبیت خاصی در بین فوتبالدوستان دارد. دوست داشتم در کنار ما باشد اما زمانی که شنیدم به تمرینات پرسپولیس رفته است واقعا خوشحال شدم، زیرا پرسپولیس خانه اول و آخر کریمی است. برایش در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روزی مربی بزرگی شود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.