کارلوس کروش پس از انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار خود، همراه با این چهره مطرح فوتبال ایران در کنفرانسی خبری شرکت کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كروش در این كنفرانس خبری گفت: «من اینجا هستم تا علی كریمی را به عنوان عضو جدید كادر فنی تیم ملی ایران معرفی كنم. من با او به عنوان بازیكن كار كرده‌ام. افتخار بزرگی است كه او را زمانی در اختیار داشته‌ام. كسی نمی‌تواند كارهای علی كریمی در راه صعود تیم ملی به جام جهانی را فراموش كند. او به توصیه فدراسیون فوتبال به عنوان دستیار من انتخاب شد و از او تشكر می‌كنم در این شرایط كه از فوتبال خداحافظی كرده‌، قبول كرد كه كنار ما باشد.»

كروش ادامه داد: «هدف من این است كه هر تجربه‌ای دارم در اختیار مربیان و بازیكنان قرار دهم. اواخر دی ماه تا اوایل بهمن هم درهای تیم ملی به روی یك مربی جوان دیگر برای آموزش باز خواهد شد. هدف ما جام ملت‌های آسیاست. باید سریع‌تر بدویم و كار كنیم. حریفان ما مشغول آماده سازی خود هستند و ما هم باید پا به پای آن‌ها پیش برویم.»

سرمربی تیم ملی در مورد رقبای ایران در جام ملت‌ها گفت: «مهم‌ترین رقیب ایران در گروه مقدماتی امارات است كه تا حالا ۷ بازی تداركاتی را هماهنگ كرده است. قطر هم ۶ بازی هماهنگ كرده و جام خلیج فارس را هم دارد. ما هم باید برنامه ریزی خوبی برای آمادگی خود داشته باشیم.»
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.