دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب علی کریمی گفت: از حضور علی کریمی در کادرفنی تیم ملی استقبال کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی محمد نبی بعد از انتخاب علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی گفت: علی کریمی گزینه بسیار خوبی برای ما بود. جزو برنامه‌های فدراسیون است که از افراد با این خصوصیات در تیم ملی انتخاب کند که یکی از دلایل انتخاب او همین است. کریمی مربی جوانی است که تصمیم گرفتیم از او استفاده کنیم. از حضور کریمی در تیم ملی استقبال کردیم.

وی افزود: حضور جوانان ما در تیم ملی این بحث را تداوم می‌دهد که کار خود را به خوبی دنبال کنند. شرح وظایف هم مثل سایر دستیاران کی‌روش اعلام می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد بحث معافیت بازیکنان و حضور آنها در تیم ملی عنوان کرد: این بحث جدید است باید جلسه‌ای با کی‌روش بگذاریم این موضوع را بررسی کنیم مشخص است که فدراسیون فوتبال قانون را رعایت می‌کند و با مراجع مربوط صحبت می‌کنیم. ۱۴ مهر بازیکنان عازم لیسبون هستند و تلاش می‌کنیم تا هفته بعد به جمع‌بندی در این مورد برسیم.

نبی در ادامه خاطرنشان کرد: اردوی لیسبون به مدت ۱۰ روز است ۳ دیدار پیش‌بینی کردیم که ۲ تای آن در حال نهایی شدن است که متعاقبا آن را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد حضور لژیونرهای ایران در این اردو، خاطرنشان کرد: ما از باشگاه‌های بازیکنان استعلام کردیم. اگر موافقت شد ما تا ۱۲ مهر اسامی را اعلام می‌کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد آینده کادرفنی تیم ملی امید، گفت: یکشنبه آینده جلسه کمیته‌فنی در این مورد برگزار می‌شود طبیعتا نقطه نظرات کمیته فنی به کفاشیان داده می‌شود تا او تصمیم بگیرد.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد نلو وینگادا امکان فسخ قرارداد برای فدراسیون گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: این از اختیارات من نیست که در این مورد صحبت کنم اما او قرار داد دارد و قرارداد چارچوب‌های خاص خودش را دارد. همانطور که کفاشیان گفت کادرفنی تیم ملی امید تقویت می‌شود چند عامل باعث شد که تیم ملی در بازی‌های آسیایی نتیجه نگیرد. ابتدا اینکه بازیکنان در اردوهای تیم ملی نبودند. دوم اینکه تعداد بازیکنانی که در اختیار وینگادا بودند کمتر در اردو بودند و تمرین زیادی نداشتند. نکته بعدی هم اینکه خیلی از باشگاه ها بازیکنان خود را ندادند مثلا علیرضا بیرانوند در به تیم ملی امید به خاطر همین مشکل دعوت نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.