کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به شکست سنگین تیمش مقابل سایپا گفت:‌ در ۱۱ دقیقه همه چیز بهم ریخت اما این باخت پیامدهای مثبتی داشت.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با  خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست ۴ بر صفر پدیده مقابل سایپا گفت: در ۱۱ دقیقه همه چیز به هم ریخت و ما ۳ گل خوردیم. بعد از خوردن گل دوم خیلی با بازیکنان حرف زدم تا روحیه آنها تضعیف نشود ولی فایده‌ای نداشت. دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم اما واقعا در بعضی بازی‌ها مثل همین مسابقه از داوری ضربه می خوریم. این درست است که تازه به لیگ برتر آمدیم ولی توقع داریم که در بازی‌های ما هم داوران سرشناس سوت بزنند.

او در مورد تیم سایپا عنوان کرد: آنها در ضد حملات خوب بودند. این درست است که شکست تلخی خوردیم ولی این باخت درس بزرگی به ما داد و می‌توانیم از پیامدهای آن به شکل مثبت استفاده کنیم. این باخت و شکست به سپاهان را فراموش می کنیم و به فکر بازی بعدی با پیکان هستیم. حافظه فوتبال ضعیف است و قطعا نتیجه دو بازی گذشته هم از یادها خواهد رفت.

عنایتی به بدشانسی هایش در چند بازی اخیر اشاره کرد و گفت: نمی دانم چرا در چند بازی اخیر اینقدر بدشانسی می آورم و توپ هایم تبدیل به گل نمی شود. هر چه می زنم دروازه بان ها مهار می کنند و در این چند هفته واقعا بدشانس بودم. امیدوارم در بازی های آینده این بدشانسی دست از سر من بردارد و از طرفی پدیده هم دوباره نتیجه بگیرد تا هواداران فهیمش را خوشحال کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.