سرمربی فولاد خوزستان می گوید با محرومیت و مصدومیت بازیکنان در فوتبال آشنایی دارد و اعتقاد دارد که وضعیت استقلال از تیمش در این باره بهتر است.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: درباره این دیدار نمی شود صحبت خاصی کرد. استقلال تیم با کیفیتی هست و جایگاهش این مسئله را نشان می دهد. با احترام متقابل به تیم استقلال و هوادارانش می خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم که در خور شخصیت ما و برای پیروزی است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت کرار و حیدری آیا تیمش می توانداستقلال را شکست دهد، بیان کرد: استقلال همانطور که گفتم تیم بسیار خوبی است و تلاش می کند بهترین ترکیبش را به میدان بفرستد. ما همیشه با مصدومان و ملی پوشان طرف هستیم و با این مسئله آشنا هستیم. فکر می کنم وضعیت استقلال بهتر از ماست.

سرمربی فولاد درباره مصدومان و محرومان تیمش در این دیدار اظهار کرد: به ما گفته اند دو بازیکنمان به نام های افشین و ولی مشائی را به دلیل سربازی در این دیدار در اختیار نداریم. البته رحمانی هم آسیب دیده، موسوی هم محروم است. البته یک بازیکن با نام یوسف وکیا را هم در تیم امید داریم که به این دیدار نمی رسد. بنابراین ما هم مشکلات زیادی برای این دیدار داریم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.