کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی جدید تیم سپاهان صبح امروز با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را به صورت رسمی با این تیم اصفهانی ثبت کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال اصفهان، حسین فرکی، سرمربی جدید تیم سپاهان اصفهان که چندی پیش جای زلاتکو کرانچار را در نیمکت تیم سپاهان گرفت، صبح روز چهارشنبه با حضور در دفتر ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را تا پایان فصل ۹۵-۹۴  بصورت رسمی با این تیم اصفهانی به ثبت رساند.

همچنین احمد سجادی دستیار اول فرکی و احمد خداداد مربی بدنساز تیم سپاهان اصفهان نیز با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان  قرار داد خود را تا پایان فصل ۹۵-۹۴ به ثبت رساندند.

پس از ثبت قرارداد کادر فنی جدید تیم سپاهان در هیئت فوتبال استان اصفهان، فرکی و دستیارانش با ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان نشست کوتاهی داشتند.

در این نشست ابرقویی‌نژاد اظهار امیدواری کرد فرکی و دستیاران وی بتوانند از لحاظ اخلاقی و فنی در تیم سپاهان اصفهان تاثیرگذار عمل کنند تا سپاهان به جایگاه اصلی خود در ایران و آسیا دست یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.