مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد که قرار نیست به هواداران‌شان قول قهرمانی بدهند اما برای قهرمان شدن تلاش می‌کنند.
جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از دیدار با استقلال خوزستان عنوان کرد: وضعیت تیم بسیار مناسب است و بازیکنان این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند تا در شرایط خوبی به مصاف استقلال خوزستان بروند.

وی افزود: امیدوارم بازی بسیار خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دهیم و فارغ از هر نتیجه‌ای تماشاگران از دیدن یک بازی تماشایی لذت ببرند. این موضوع برای ما اهمیت بیشتری دارد و دوست داریم هواداران‌مان از نوع بازی ما لذت ببرند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه رسول خطیبی گفته این تیم به قهرمانی فکر نمی‌کند، گفت: آقای خطیبی درست گفته و نباید با فکر کردن به این مسائل تمرکزمان را به هم بزنیم. مطمئناً هدف‌ همه تیم‌ها قهرمانی است و برای همین موضوع تلاش می‌کنند اما فکر کردن به این موضوع درست نیست. ۱۶ تیم لیگ برتر برای قهرمان شدن بسته شده‌اند و هدف همه آنها قهرمانی است اما در پایان لیگ یک تیم جام را بالای سر می‌برد.

نظمی با بیان اینکه تراکتورسازی تاکنون شرایط خوبی در لیگ داشته و توانسته صدرنشین شود درباره اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد یا نه، اظهار داشت: قرار نیست ما قولی بابت قهرمانی بدهیم و از حالا قول دادن اشتباه است.

وی در خصوص اینکه پس از شکست تراکتورسازی مقابل پدیده با خطیبی دچار مشکل شده بود و آیا این مشکلات به اتمام رسید یا ادامه دارد، گفت: مشکلی با خطیبی نداشتم و صحبت‌هایی که شد سوءتفاهم بود. این سوءتفاهمات برای درون خانواده بود که خیلی زود حل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.