برزیلی‌ها بار دیگر تصمیم‌شان را تغییر دادند و در نامه‌ای که امروز به عباس ترابیان فرستادند، اعلام کردند که گرندپریکس با حضور هشت تیم در ماه نوامبر برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ ظاهرا برزیلی‌ها هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند، یک تصمیم تازه در مورد تورنمنت معتبر فوتسال‌شان می‌گیرند.

در چند هفته اخیر آنقدر آنها تصمیم‌شان را در مورد محل و چگونگی برگزاری بازی‌ها تغییر داده‌اند که کم‌کم اینطور به نظر می‌رسد که آنها همه فوتسالی‌ها و تیم‌های متقاضی شرکت در این تورنمنت را سر کار گذاشته‌اند.

بعد از اینکه روز گذشته نامه‌ای به کمیته فوتسال آمد که میزبان قادر به برگزاری بازی‌ها با حضور هشت تیم نیست، امروز نیز نامه‌ای دیگر به دست عضو هیات امنای گرندپریکس برزیل رسید که بار دیگر رقابت‌ها با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

عباس ترابیان در این‌باره به فارس خبر داد: امروز دوباره از برزیل نامه‌ای رسید که زمان مسابقات را از اکتبر به نوامبر تغییر داده‌اند تا بتوانند مسابقات را با شرکت هشت تیم برگزار کنند. بازی‌ها قرار است از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) آغاز شود.

چیزی که فعلا قطعی است، دعوت از ایران است.

روز گذشته گفته شد بازی‌ها با شرکت چهار تیم برزیل، کلمبیا، ایران و ژاپن ۸ تا ۱۲ اکتبر در ریودوژانیرو به اسم تورنمنت چهارجانبه فوتسال برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.