در شبی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمان اروپا اولین بازی خود را در این رقابت‌ها با یک پیروزی قاطعانه پشت سر گذاشت، ‌نایب قهرمان با شکست کار خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله گروهی رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا از شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار در گروه‌‌های A، B، C‌ و D آغاز شد که در گروه A این رقابت‌ها تیم اتلتیکومادرید اسپانیا،‌ نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها در خانه المپیاکوس یونان با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد.

آرتور ماسواکو در دقیقه ۱۳، ابراهیم آفلای در دقیقه ۳۱ و ایوانیس مانیاتیس در دقیقه میتروغلو در دقیقه ۷۴ برای المپیاکوس گلزنی کردند و گل‌های اتلتیکومادرید ماریو ماندزوکیچ در دقیقه ۳۸ و آنتوان گریزمان در دقیقه ۸۷ به ثمر رساندند.

در دیگر بازی A یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A‌ایتالیا توانست مالموی سوئد را با گل‌های دقیقه ۵۹ و ۹۰ کارلوس توس با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در گروه B‌ لیورپول انگلیس برابر میهمان خود لودوگراتس رازگراد بلغارستان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. ماریو بالوتلی در دقیقه ۸۲ و استیون جرارد در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی برای لیورپول گلزنی کردند و دنی ابالو در دقیقه ۹۰ تنها گل لودوگراتس را به ثمر رساند.

در این گروه همچنین رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با نتیجه قاطعانه ۵ بر یک از سد بازل سوئیس گذشت تا شروع قاطعانه‌ای برای دفاع از عنوان قهرمانی خود رقم بزند.

مارک سوشی در دقیقه ۱۴ (گل به خودی)، گرث بیل در دقیقه ۳۰، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۱،‌ جیمز رودریگز در دقیقه ۳۷ و کریم بنزما در دقیقه ۷۹ گل‌های رئال را زدند و تنها گل بازل را درلیس گونزالس در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

در گروه C‌ بنفیکای پرتغال، در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر به زنیت روسیه باخت.هالک (۵) و اکسل ویتسل (۲۲) در این بازی که بنفیکا از دقیقه ۱۸ آن ۱۰ نفره بود،‌ گلزنی کردند. در این گروه همچنین موناکوی فرانسه با تک گل دقیقه ۶۱ موتینیو از سد بایر لورکوزن آلمان گذشت.

و اما در گروه D بورسیا دورتموند آلمان در خانه خود آرسنال انگلیس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. چیرو ایموبلیله در دقیقه ۴۵ و پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۴۸ برای دورتموند گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه نیز گالاتاسرای ترکیه در خانه به تساوی یک بر یک برابر اندرلشت بلژیک رضایت داد. گل نخست بازی را دنیس پرائت در دقیقه ۵۲ برای اندرلشت زد و در ادامه بوراک ایلماز در دقیقه اول وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم کار را برای گالاتاسرای به تساوی کشاند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.