کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربیان جدید پرسپولیس و سپاهان برای دریافت مجوز نشستن روی نیمکت شرایط مشترکی دارند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان و حسین فرکی که به عنوان سرمربیان جدید پرسپولیس و سپاهان انتخاب شده‌اند تنها با فسخ قرارداد کادرفنی قبلی و رعایت سقف بودجه از سوی باشگاه‌های‌شان می‌توانند در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر روی نیمکت سرخپوشان تهران و خوزستان بنشینند.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ برتر قرار شده تا علی دایی تنها ۵۰ درصد از قرارداد خود با پرسپولیس را دریافت کند و بعد از آن قرارداد جدید ثبت خواهد شد که مسئولان سازمان لیگ هم اعلام کردند در صورتی که این کار انجام و اسناد آن به سازمان لیگ ارائه شود درخشان مشکلی برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در دیدار مقابل راه‌آهن نخواهد داشت. 

حسین فرکی هم شرایط مشابهی دارد. طبق اعلام باشگاه سپاهان به سازمان لیگ قرار است زلاتکو کرانچار برای فسخ قرارداد با سپاهان تنها یک سوم از قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون دلاری خود را دریافت کند و از سوی دیگر قرار است قرارداد حسین فرکی تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان باشد که با این شرایط و بعد از فسخ قرارداد کرانچار، فرکی می‌تواند در لیگ برتر روی نیمکت سپاهان بنشیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.