سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: صعودم در رده‌بندی بهترین مربیان جهان به خاطر قهرمانی با فولاد و حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صعود ۶ پله‌ای‌اش در رده‌بندی برترین مربیان جهان و حضور او در رتبه دویست و پنجاه و نهمین مربی برتر جهان گفت: درباره رنکینگ جدید اطلاعی ندارم، اما رده قبلی‌ام را می‌دانم و از آن مطلع هستم.

وی ادامه داد: البته فکر نمی‌کنم این صعود ۶ پله‌ای ارتباطی با حضورم در سپاهان داشته باشد چرا که من به تازگی به این تیم پیوستم و هنوز کاری انجام ندادم و فکر می‌کنم به خاطر قهرمانی با فولاد و حضور در جام باشگاه‌های آسیا به این رتبه رسیدم چرا که بعد از جدایی از فولاد فعالیت خاصی نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص آینده فعالیتش با سپاهان و اینکه آیا می‌تواند از این رده بالاتر برود، افزود: امیدوارم که بتوانم با سپاهان بالاتری از اینی که هست بروم، البته کسی نمی‌تواند آینده را ببیند.

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مربیانی مثل من و یا همکاران دیگرم یک بحث جهانی است و فکر می‌کنم هر چقدر حضور مربیان ایرانی در این رنگکینگ بیشتر باشد نشانه جهانی‌تر شدن فوتبال ماست و دوست دارم سایر مربیان ایرانی هم در این لیست باشند، چرا که حضور در چنین رنکینگی می‌تواند افتخار جهانی برای فوتبال ما داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.