سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان ابراز امیدوار کرد که تیمش با پیروزی مقابل کره‌شمالی بتواند جواز صعود به جام جهانی ۲۰۱۵ شیلی را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نوجوانان ایران و کره‌شمالی گفت: بازی با کره‌شمالی را به خوبی آنالیز کرده و نکات منفی و مثبت این تیم را می‌دانیم. معتقدم بازی فردا (یکشنبه) بازی لحظه‌هاست و هر موقعیتی که برای تیم‌ها ایجاد می‌شود باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: با احترامی که برای تیم مقابل قائلم اما امیدوارم فردا با به پایان رسیدن سوت بازی، ایران برنده این دیدار باشد تا با قرار گرفتن بین تیم‌‌های برتر، سهمیه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۵ شیلی را به دست آوریم. امیدوارم با پیروزی مقابل کره‌شمالی مزد چهار سال زحمت‌های خود را گرفته و در شیلی حضور داشته باشیم.

سرمربی کره شمالی نیز در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه شناختی از ایران دارید؟ گفت: یک نیمه از بازی ایران و سوریه را با شاگردانم از نزدیک تماشا کردیم اما چون می‌دانستیم بازیکنان اصلی ایران در زمین نیستند نکاتی را یادادشت کرده و به محل اقامت خود بازگشتیم. تیم ایران تیم خوبی است و برنامه‌ریزی خود را برای پیروزی مقابل این تیم انجام داده‌ایم. نتیجه این بازی سرنوشت ما را برای حضور در جام جهانی مشخص می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.