اسطوره فوتبال هلند گفت: با ۲ هفته کار نمی‌توان انتظار داشت فان‌خال مشکلات منچستریونایتد را حل کرده و معجزه کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار نه فقط هواداران منچستریونایتد را نگران کرده بلکه حتی باعث شده تا هموطنان «لویی فان‌خال» به کارایی‌اش در اولدترافورد به دیده تردید بنگرند.

بعد از آنکه مسابقات جام جهانی برزیل به اتمام رسید و دوره همکاری «فان‌خال» ۶۳ ساله با «لاله‌های نارنجی» (تیم ملی هلند) به اتمام رسید، تصور می‌شد وی در من‌یونایتد بتواند در نقش سرمربی جدید،‌ کامیاب شود.

این حس امیدواری زمانی حتی تقویت شد که مسئولان تیم نخست شهر منچستر، به مربی جاه‌طلب هلندی مجال و فرصت خرید‌های خوبی را هم دادند.  



 

اما وقتی فصل فوتبال شروع شد، من‌یونایتد ساخته و پرداخته شده وی، نتوانست نتیجه‌گیری معقول کند. از این رو بر نگرانی‌ها افزوده شد.

در این حال «یوهان کرویف» اسطوره فوتبال هلند باور دارد قابلیت‌های مربی هموطنش که در خدمت اولدترافوردی‌ها قرار گرفته، زیاد است اما باید به وی فرصت خودنمایی داد.

کرویف در مصاحبه‌ای که شنبه (امروز) منتشر شد، اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا کارش در یونایتد به سرانجام خواهد رسید یا نه. چون او واقعا تیمی جدید ساخته است. در این باره مساله این نیست که کیفیت منحصر به فرد بازیکنان چیست اما این بحث مطرح است که با کمک و همیاری آنان، چقدر موفق باشد.

این چهره ۶۷ ساله معتقد است مشکل دیگر مسئول فنی یونایتد‌ها ترافیک بزرگان خط حمله و استفاده صحیح از مهاجم‌های مثل فالکائو، فان‌پرسی، رونی، دی ماریا و ... در خط آتش است.

او عنوان کرد: برزگترین مشکل لویی گزینش مطلوب از بین این همه مهاجم خوب است. همین مشکل در بارسلونا دیده می ‌شود که سوارز را در کنار لیونل مسی و نیمار دارد. فان خال مثل مربی بارسا مرتب از خود می‌پرسد چگونه می‌تواند از این نفرات صحیح استفاده کند.  



 

کرویف مشکل دیگری را در تیم کنونی من‌یونایتد نیز می‌بیند. او اظهار داشت:‌ تمام بازیکنان من‌یونایتد معروف هستند. آنها دستمزد هنگفتی دارند. چطور می‌توان تیمی ساخت که بازیکنانش انگیزه و میل فراوانی به کار داشته باشند؟ به همه این پرسش‌ها، این زمان است که پاسخ می دهد زیرا با دو هفته کار نمی‌توان انتظار معجزه داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.