مربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیگان با داشتن بازیکنان پرتجربه در کنار بازیکنان جوان می‌تواند در بازی‌های آینده به شرایط مطلوب برسد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کریم قنبری در نشست پیش از بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان درباره این بازی اظهار کرد: بازی آینده بازی حساسی برای هر ۲ تیم است. در شرایط کنونی هر ۲ تیم شرایط سختی برای جمع‌آوری امتیاز دارند ولی به هر حال امیدوارم هستیم بتوانیم فردا یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در هفته گذشته توانستیم با کسب  نخستین برد روحیه تیم را بالا برده و از روند بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری که تأثیر بسزایی در سیستم بازی ما داشته بود بگذریم و در حال حاضر از شرایط روحی و جسمی بسیار خوبی برخودار هستیم.

مربی تیم پیکان با اشاره به امید داشتن به بازی‌های آینده گفت:‌ در بازی‌های گذشته امتیازات زیادی را از دست دادیم ولی برای بازی‌های آینده امید بسیاری داریم که بتوانیم به شرایط مطلوب باز گردیم و من مطمئن هستم که این تیم با مدیریت و کادر فنی خوب می‌تواند به روند مطلوب برسند و این روند از بازی با استقلال بوده است.

قنبری درباره بازیکنان غایب در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن اصفهان، تصریح کرد: در بازی فردا سیدعلی حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و همچنین وحید حیدری را نیز که از بازی قبلی به تیم ملی امید اضافه شده و اکنون در کشور چین است را برای بازی با ذوب‌آهن در اختیار نداریم.

وی درباره نتیجه نگرفتن تیم پیکان با وجود یارگیری خوب در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: با توجه به کار فشرده بدنسازی قرار بود تمرینات بدنسازی در هفته دوم خاتمه یابد ولی این روند آمادگی به هفته هفتم رسید و نتوانستیم نتایج مطلوبی را بگیریم ولی امیدوار هستیم با توجه به نفرات باتجربه در کنار بازیکنان جوان در بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.