کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: دوست دارم پرسپولیس به خاطر مردم با وجود این آقایان که در تیم هستند نتیجه بگیرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد مایلی‌کهن که در دیدار پیشکسوتان استقلال و هنرمندان شرکت کرده بود گفت: این مراسم به پاس زحمات غلامحسین مظلومی برگزار شده و باید با شکوه‌تر از این برگزار می‌شد. حق مظلومی ادا نشد و این دیدار را باید در ورزشگاه بهتری برگزار می‌کردند. 

وی افزود: یک خاطره جالب از مظلومی دارم. زمانی که او به تازگی از خوزستان آمده بود در مقابل یکی از ورزشگاه‌ها بستنی می‌فروختم و او آمد و یک بستنی از من خرید. با وجود اینکه در دوران فوتبالش جزو بهترین‌ها بود اما در یک زیرزمین زندگی می‌کرد و اکنون به این وضع دچار شده است. من افتخار می‌کنم به او بستنی فروختم. 

مایلی‌کهن در خصوص رای دادگاه شکایت علی دایی از وی گفت: رسانه‌ای شدن این رای غیرقانونی بود. پیش از این عنوان کرده بودم که حق دارم به این رای اعتراض کنم با وجود اینکه آقایان کاری کرده بودند که من محکوم و باید به زندان می‌رفتم اما این امکان وجود داشت که اعتراض کنم.

وی اضافه کرد: با فشار اقوام و دوستان به این رای اعتراض کردم. آقایان در رای پرونده گذشته کاری کرده بودند که من ۳۰۰ هزار تومان جریمه و ممنوع‌المصاحبه شوم اما به آن رای نیز اعتراض کردم. 

وی در خصوص شرایط پرسپولیس عنوان کرد: من آدم کینه‌ای نیستم که پا در کفش دشمن خودم کنم. آقایان می‌گویند که به تماشاگران خط و خطوط داده شده بود تا علیه آنها شعار داده شود ولی این خود آقایان بودند که خط و خطوط دادند که به حمید استیلی در پرسپولیس ناسزا گفته شود. در مقابل بازی پرسپولیس و ملوان شعار دادند و در بازی با شاهین بوشهر نیز بنر زدند و به خانواده استیلی و مادرش توهین کردند اکنون خود این آقایان می‌گویند که به تماشاگران خط و خطوط داده می‌شود ولی دست خودشان نیز در این کار است. 

سرمربی پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: من به خاطر اینکه مردم پرسپولیس را دوست دارم دوست دارم با  پرسپولیس نیز با آقایان نتیجه بگیرد. 

مایلی‌کهن در خصوص اینکه راه برون‌رفت پرسپولیس از این وضعیت چیست گفت: راه چاره‌ این است که پرسپولیس از یک تیم به معنای واقعی به باشگاه تبدیل شود و وظیفه هیئت‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی مشخص شود اینطور نباشد که روی پاشنه یک نفر بچرخد. باشگاه باید ساختار داشته باشد و افراد در هر مقامی که هستند پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: درست نیست که آقایان میلیاردها تومان پول بگیرند ولی پاسخگو نباشند. به خاطر مردم دوست ندارم که پرسپولیس بازنده باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )