سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک ایران پس از تساوی با چین گفت: اگرچه باید چین را می‌بردیم اما نتیجه‌ در بازی‌های دوستانه اهمیتی ندارد و مهم این است که در حال پیشرفت و آماده شدن برای حضور در اینچئون هستیم.

نلو وینگادا پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال المپیک ایران مقابل چین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: چین تیم بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم بازی امروز (دوشنبه) می‌تواند قدم خوبی برای تیم ملی فوتبال المپیک ایران در جهت حضور در بازی‌های آسیایی باشد. ما در بازی با چین از پنج بازیکن استفاده نکردیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه به دنبال تثبیت و هماهنگی بیشتر شرایط بازیکنانش است ادامه داد: اصلی‌ترین هدف ما این است که در روزهای باقیمانده طوری تمرین کنیم تا به وضعیت باثبات‌تری برسیم. البته باید در بازی‌های آسیایی خیلی بهتر از این باشیم. مهم‌ترین نکته این است که ما الان در حال پیشرفت هستیم.

وینگادا افزود: در نیمه دوم بازی امروز گل سالمی را به ثمر رساندیم که داور آن را به اشتباه آفساید اعلام کرد. البته این مسائل در بازی‌های دوستانه مهم نیست اما در مجموع معتقدم امروز مسائل زیادی از نحوه عملکرد بازیکنانم دستگیرم شد و الان بهتر می‌فهمم که باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم امید همچنین با بیان اینکه پس از حل شدن مشکل خروجی تمامی بازیکنان جدید امید، همه آن‌ها به این تیم اضافه شدند گفت: هفته قبل این مشکلات برطرف شد و تعدادی از بازیکنان به جمع ما اضافه شدند و الان بدون هیچ‌گونه مشکلی تمرین می‌کنیم.

وی در واکنش به اینکه ظاهراً تمایل داشتید از پیام صادقیان هم در این بازی‌ها استفاده کنید، به ایسنا گفت: پیام از اول با ما بود اما بعد از حرکتی که در بازی پرسپولیس مقابل فولاد انجام داد محروم شد و در ادامه هم شرایط به گونه‌ای رقم خورد تا ما نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. پیام استعداد بالایی دارد اما باید حرفه‌ای‌تر باشد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.