مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که با بازیکنان این تیم صحبت خواهد کرد تا از مشکلات‌شان با خبر شود.
مسعود رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دلیل انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بنده معلول این قضیه بودم و علت را باید از دوستانی بپرسید که به من اعتماد کردند. اعضای هیئت مدیره خواستند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه کارم را آغاز کنم و امیدوارم بتوانم به نفت کمک کنم.

وی ادامه داد: ظهر امروز (دوشنبه) جلسه‌ای داشتیم که در این جلسه توافقات انجام شد و حکم مدیرعاملی اینجانب را هم نوشتند. امشب هم جلسه‌ای با حضور مسئولان باشگاه، اعضای کادرفنی و بازیکنان خواهیم داشت تا به صورت رسمی معارفه شوم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت ادامه همکاری عبدالمجید باقری‌نیا عنوان کرد: آن طور که امروز در جلسه هیئت مدیره شنیدم، آقای باقری‌نیا به کارش ادامه خواهد داد و قبول کردند که در نفت بمانند.

رضائیان درباره مشکلات مالی این باشگاه نیز گفت: آن طور که شنیده‌ام بازیکنان ۱۵ درصد قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند. در جلسه‌ای هم که امشب با بازیکنان داریم با آنها صحبت خواهیم کرد تا شرایط را بسنجیم. مطمئناً کسانی که از باشگاه حمایت می‌کنند پول بازیکنان را هم تأمین خواهند کرد. البته شرایط در باشگاه‌هایی چون نفت بسیار خاص است و باشگاه‌هایی که دولتی هستند و نمی‌توانند از بودجه دولتی استفاده کنند، باید بتوانند از طریق اسپانسر درآمدزایی داشته باشند.

وی تأکید کرد: اسپانسرها نیز شرایط خاصی دارند و آنها روی تیمی که تازه به لیگ برتر آمده، در شهر کوچکی حضور دارد و بازی‌هایش کمتر پخش تلویزیونی می‌شود، سرمایه گذاری نمی‌کنند. به همین دلیل باید دنبال راه‌های دیگری هم برای درآمدزایی باشیم و اگر این جریان را راه بیندازیم، می‌توانیم مشکلات مالی را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند بعد از چند هفته به پیروزی برسد، گفت: فکر نمی‌کنم تا به حال تیمی باشد که نتوانسته باشد به پیروزی برسد. تیم پیکان تازه این هفته به پیروزی رسید و حتی تیم پرسپولیس هم که جزو مدعیان محسوب می‌شود فاصله زیادی با ما ندارد. کسب پیروزی هم دیر و زود دارد اما سوخت‌وسوز ندارد و امیدوارم زودتر به پیروزی برسیم.

رضائیان یادآور شد: تیم نفت و بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و آنها هفته گذشته بازی بسیار خوبی مقابل استقلال برگزار کردند. من این بازی را تماشا کردم و یکی از عواملی هم که باعث شد حضور در نفت مسجدسلیمان را قبول کنم همین بازی بود. تیم پتانسیل این را دارد که در اولین سال حضورش در لیگ برتر، ماندنی شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص بازی این هفته تیمش با پرسپولیس و اینکه آیا تغییر مدیرعامل شوکی به تیم وارد خواهد کرد یا نه، گفت: بنده که در زمین حضور ندارم و کسی ما را نمی‌بیند. اینکه شوک وارد شود یا نه را نمی‌دانم اما از نظر روحی و روانی باید بگویم کسی نمی‌تواند انگیزه را به بازیکنان تزریق کند. ما باید شرایطی را به وجود بیاوریم که بازیکنان خودشان انگیزه پیدا کنند و البته آنها نشان داده‌اند که این پتانسیل را دارند و مقابل استقلال بسیار با انگیزه بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.