دومین فستیوال ملی فوتبال پایه صبح امروز (پنجشنبه) در محل آکادمی ملی فوتبال افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مراسم افتتاح دومین فسیتوال ملی فوتبال پایه که با حضور صدها کودک از ۳۲ استان کشور صبح امروز در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد، علی کفاشیان و مهدی محمدنبی رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین محمدحسین علیزاده مدیر آکادمی ملی فوتبال ایران به همراه محمد احسانی رئیس کمیته آموزش، هاشمیان رئیس کمیته پزشکی، هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تنظیم مقررات، چهره‌هایی چون دکتر قره‌خانلو، خسوس کاندلا سرمربی تیم ملی فوتسال و حسین عبدی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم دکتر علیزاده اظهار داشت: خوشحالیم که دومین دوره فستیوال ملی فوتبال پایه با شکوه‌تر از دوره اول آن و باحضور ۴۰ هزار نفر برگزار شده است.

وی افزود: این فستیوال از ابتدای تابستان در قالب تشکیل تیم‌هایی در سراسر شکل گرفت.

رئیس آکادمی ملی فوتبال خاطرنشان کرد: امیدواریم این بازیکنان در آینده تبدیل به آینده‌سازان تیم ملی شوند و با کار اصولی روی این کودکان تیم ملی قدرتمندی را تشکیل دهیم.

وی افزود: این نفرات دست‌پرورده مربیانی هستند که آینده بین‌المللی فوتبال ایران را تشکیل خواهند داد.

در ادامه این مراسم هم علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز رضایت از برگزاری این فسیتوال در دهه کرامت به حاضران خیرمقدم گفت و ابراز امیدواری کرد فستیوالهای اینچنینی سنگ بنای خوبی برای آینده فوتبال کشورمان باشد.

سپس با قرائت سوگندنامه دومین فسیتوال ملی فوتبال پایه و با نخستین ضربه‌ای که علی کفاشیان به توپ مسابقات زد، این فستیوال افتتاح شد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.