بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با شرایطی که داریم محکوم به شکست دادن استقلال هستیم.
میلاد زنیدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار با استقلال در هفته جاری گفت: ما محکوم به شکست دادن استقلال هستیم. در ۶ هفته گذشته به خودمان باخته‌ایم ولی از نظر فوتبالی خوب ظاهر شده‌ایم هر چند در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده‌ایم و کار ما سخت شده است. استقلال هم تیم بزرگی است و بازیکنان و مربیان بزرگی دارد اما ما در حضور تماشاگران‌مان با این تیم بازی می‌کنیم و می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم.

وی در مورد اینکه استقلال تیم صدرنشین جدول است و شما آخرین تیم جدول، گفت: بله محکوم به برد هستیم شاید به حرفم بخندید اما باور کنید ما تیم خوبی هستیم. اگر بازی‌های ما را آنالیز کرده باشید می‌بینید که در خلق موقعیت وضعیت خوبی داریم.و هر چند میانگین سنی تیم ما پایین است و برخی بازیکنان ما برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند اما بازیکنان ما همگی با انگیزه هستند.

زنیدپور در مورد دلیل افت خود در چند فصل اخیر گفت: من در داماش هم وضعیت بدی نداشتم و فقط در یک کلام باید بگویم در فوتبال به آدم‌هایی خوردم که نباید می‌خوردم. دوست ندارم در حال حاضر صحبتی در این مورد بکنم و اسمی از کسی بیاورم اما دو انتخاب اشتباه داشتم و برخی افراد که در کنار فوتبال هستند به من لطمه زدند. در حال حاضر تلاش می‌کنم به روزهای اوج گذشته‌ام برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.