سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت:‌ تمامی ۱۶ تیم حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا با انگیزه هستند و هیچ حریفی آسان نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی قنبرپور امروز بعد از پایان تمرین تیم ملی نوجوانان گفت: آخرین روز تمرینی تیم ملی نوجوانان امروز برگزار شد و فردا علیرضا فغانی یک جلسه کلاس داوری توجیهی برای بازیکنان برگزار می‌کند.

وی افزود: همانطور که می‌دانید ما در دوره مقدماتی توانستیم به عنوان تیم اول به رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند صعود کنیم به خاطر آشنایی بازیکنان به شرایط آب و هوایی تایلند و رطوبت و شرجی بودن زیاد این کشور ۳ روز زودتر به تایلند می‌رویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: کار سختی در این مسابقات داریم تمامی حریفان برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی با قدرت و برنامه‌ریزی پا به مسابقات می‌گذارند هیچ کدام از ۱۶ تیم حریف‌های آسانی نیستند و واقعاً کار سختی در پیش داریم. اولین بازی ما ۱۶ شهریور مقابل قطر برگزار می‌شود سپس ۱۸ شهریور با عربستان بازی می‌کنیم و در آخرین بازی مرحله گروهی ۲۰ شهریور به مصاف سوریه می‌رویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در این مدت از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم و تلاش کردیم آنها را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم. ان‌شاءالله با دعای خیر مردم و تلاش اعضای تیم بتوانیم دست پر به کشور بازگردیم و سهمیه حضور جام جهانی را  کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.