سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر تیم دهات ما هم بازیکن سرباز می‌گرفت از این مسئله انتقاد می‌کردم.
به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: بازی مقابل ملوان یک بازی بسیار سخت و حساسی برای ما است آن هم در انزلی، تیم‌هایی که مقابل ملوان بازی می‌کنند بازی‌هایشان جذاب و تماشاگر پسند می‌شود و ما هم به دنبال ارایه بازی خوب هستیم و برای بردن و نباختن بازی می‌کنیم. مجید حیدری محروم است و ایمان با صفا مصدوم است.

وی در مورد ملوان، گفت: ملوان همیشه ملوان است و به فوتبال ایران معرفی شده است و تیمی دونده و پرتلاش است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد وضعیت جوانگرایی در تیمش، گفت: باشگاه‌ها به دنبال نتیجه گرایی هستند. جوانان ما بیشتر شده‌اند و نسبت به پارسال ۵- ۶ سال جوان تر شده‌ایم. فصل گذشته میانگین تیمی ما ۲۸ سال بود امسال به حدود ۲۴ سال رسیده است اما همه تیم‌ها دنبال نتیجه گرفتن هستند و به همین دلیل فضای کاری برای ما تنگ‌تر شده است.

ویسی در مورد جدایی ایمان مبعلی در فصل گذشته از جمع اهوازی ها، گفت: ایمان دوست داشت برای استقلال بازی کند و دلش آنجا بود و می‌خواست در آسیا بازی کند که به هدفش رسید.

ویسی در مورد اینکه اگر استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کند دو استقلال از یک استان خواهیم داشت و وضعیت چه می‌شود، گفت: خودمان هم نمی‌دانیم و تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌ بودیم ما استقلال خوزستان هستیم و آنها استقلال اهواز، دوست داریم تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیشتر شوند ولی روی نامش فکر نکرده بودیم.

وی در مورد اینکه گفته بود مگر ملوان می‌جنگد که سرباز می‌گیرد، اظهار داشت: من همیشه برای انزلی و انزلی‌چی‌ها احترام قائلم و همواره در انزلی با من با مهربانی رفتار شده‌ استو همواره برای تماشاگران تیم‌ها به ویژه آنهایی که دنبال تیم خودشان هستند احترام قائلم  و در آن مصاحبه هم ملوان نوعی را گفتم و منظورم فقط ملوان بلکه تیم‌هایی که سرباز می‌گیرند را گفتم. اگر فولاد خوزستان هم سرباز می‌گرفت یا تیم دهات خودمان هم سرباز می‌گرفت چنین چیزی می‌گفتم. اگر اشتباه برداشت شده من معذرت می‌خواهم.

ویسی در مورد اینکه دو بازیکن در ملوان رشد کردند اما به خاطر سربازی به تراکتورسازی رفتند، گفت: ما هم دنبال آن دو سربازی که از ملوان به تراکتورسازی رفتند بودم. پور‌حمت‌الله و ثاقبی اما به تراکتورسازی رفتند.( در این لحظه خبرنگاران انزلی همه باهم خندیدند.)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.