کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پیشین کریستال‌پالاس بار دیگر هدایت عقاب‌ها را بر عهده گرفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه کریستال‌‎پالاس با عقد قراردادی ۲ ساله نِیل وارناک را به عنوان سرمربی جدید این معرفی کرد. این مربی ۶۵ ساله جانشین تونی پولیس شد که ۲۱ روز پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس از سمت سرمربیگری عقاب‌ها کناره‌گیری و سلهرست‌پارک را ترک کرد.

وارناک که پیش از این بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ هدایت کریستال‌پالاس را بر عهده داشته پس از اینکه در ماه آوریل ۲۰۱۳ از سرمربیگری لیدزیونایتد کنار رفت هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. او از سال ۱۹۸۰ که به حرفه مربیگری روی آورده است تاکنون هدایت ۱۳ تیم را بر عهده داشته است.

کریستال‌پالاس فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با ۲ شکست متوالی آغاز کرده است و شنبه پیش‌رو در هفته سوم این رقابت‌ها باید در خانه نیوکاسل به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.