پنجمین روز دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر با معرفی نفرات برتر رشته های دوومیدانی، تنیس روی میز و بدمینتون و همچنین پیگیری مسابقات بسکتبال و والیبال برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پنجمین روز از دوازدهمین المپیاد دانشجویان پسر کشور به میزبانی دانشگاه شهیدبهشتی تهران پیگیری شد که در دوومیدانی که مطابق با قوانین جهانی در ماده های مختلف برگزار شد، صابر مهری، علی فهیمی، علی شفاف، یعقوب عزیزی، پیام عباسیان مهر، امیر محمد صلح میرزایی، سینا قدسی، محمد رضا ابوترابی، سعید عباسی، مجید عامری، محمد جواد صیادی، وحید اسکندری عناوین نخست ماده های مختلف را کسب کردند.

در بدمینتون انفرادی، اصولی از دانشگاه شیراز اول شد و محسن خمری از دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان دوم رسید. مهدی رئوفی از دانشگاه علم و صنعت و محسن صادقیان از دانشگاه زنجان مشترکاً به مقام سوم رسیدند.

در بدمینتون دو نفره آزاد نیز، دانشگاه غیر انتفاعی شمال-آمل متشکل از هادی زمانی و آرمین برزنده به مقام قهرمانی رسید. دانشگاه سهند تبریز متشکل از پدرام اشتری و علی هفت برادران به مقام نایب قهرمانی رسیدند و پیام نور زنجان و شهید باهنرکرمان مشترکاً به مقام سوم این رقابت ها دست یافتند.

در رقابت های تیمی تنیس روی میز دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور یزد مقام اول را از آن خود کرد. آخرین دیدارهای تیمی تنیس روی میز با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در نهایت دانشگاه یزد توانست بر دانشگاه اصفهان غلبه و کاپ قهرمانی این رقابتها را به یزد سوغات ببرد.

در پایان دیگر مسابقات تیمی تنیس روی میز هم تیمهای دانشگاه تهران و دانشگاه پیام نور اصفهان به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

دور دوم مسابقات بسکتبال با دیدار دانشگاه شاهرود و پیام نور آغاز می شود و در ادامه دانشگاه صنعتی شریف و فنی و حرفه ای با هم دیدار می کنند و دانشگاه تهران و صنعتی اصفهان برای راهیابی به نیمه نهایی مقابل یکدیگر قرار می گیرند. در آخرین بازی دانشگاه شهید بهشتی، میزبان رقابت ها، به مصاف خلیج فارس می رود.

همچنین در آغاز دور دوم مسابقات والیبال، دانشگاه کاشان و علمی و کاربردی فارس به مصاف هم رفتند و در پایان نماینده استان فارس در ۳ ست متوالی به برتری رسید و راهی مرحله نیمه پایانی شد.

در ادامه این مسابقات، دانشگاه ارومیه با علم و صنعت دیدار می‌کند، دانشگاه فنی و حرفه ای کرمان به مصاف دانشگاه شهرکرد می رود و دانشگاه باهنر کرمان به مصاف دانشگاه خوارزمی خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.