پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: هنوز زود است بخواهیم عیار استقلال را بسنجیم. باید منتظر هفته‌های آینده باشیم.
سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی استقلال مقابل پیکان و صعود این تیم به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران گفت: استقلال با اینکه در شروع فصل استارت خیلی خوبی نزد توانست مقابل پیکان نتیجه بگیرد و روحیه استقلال بودن خود را با زدن سه گل به نمایش بگذارد.

وی افزود: هنوز زود است که بخواهیم عیار استقلال را بسنجیم. پیکان از ابتدای لیگ نتایج ضعیفی گرفته و نمی‌توانیم خودمان را با این بازی گل بزنیم. پیکان حریفی نبود که بتواند استقلال را محک بزند. استقلال مقابل سپاهان و استقلال خوزستان نقاط ضعفی داشت و امیدورم شرایط تیم به شکلی باشد که همانند سال قبل در آخرین لحظات کم نیاوریم. استقلال برای قهرمانی باید در دیدارهای مستقیم خود مقابل سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی و فولاد خوزستان امتیاز از دست ندهد. بازی‌های سخت تیم هنوز باقیمانده، متأسفانه استقلال در یک دیدار دشوار خود مقابل سپاهان نتوانست نتیجه بگیرد و باز هم تأکید می‌کنم اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید ترمز حریفان مستقیممان را بکشیم.

موسوی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: استقلال تیم خوبی را جمع کرده البته تعدادی مصدوم هم وجود دارد که این مورد نمی‌تواند برای تیمی مثل استقلال چندان تأثیرگذار باشد. استقلال در داخل و خارج از خانه امتیازات لازم برای رسیدن به موفقیت را دارد حتی اگر این تیم با ۱۱ بازیکن ذخیره به میدان برود می‌تواند با بهره بردن از پتانسیل‌های خود به موفقیت برسد.

وی در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: گسترش فولاد تیمی است که مقابل باشگاه‌های بزرگ با جان و دل بازی می‌کند اگر نگاهمان به اسم این تیم باشد دچار مشکل می‌شویم. استقلال باید با نگاه یک تیم قهرمان از دقیقه اول حریف خود را زیر فشار بگذارد و امیدوارم در این دیدار هم نتیجه بگیرد.

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش به طول انجامیده و چه صحبتی در این ارتباط دارد اظهار داشت: از وقتی که جام جهانی به اتمام رسید بعید می‌دانستم کی‌روش با توجه به شرایطی که به وجود آمده قصد ادامه همکاری با تیم ملی را داشته باشد. او مربی‌ای است که بهترین امکانات را در دنیا در اختیار داشته و برایش سخت است که در این هرج و مرج فعالیت کند. کار در این وضعیت اعصاب آهنین می‌خواهد. او به دنبال بهانه می‌گردد و به هر طریقی از قبول مسئولیت تیم ملی سرباز می‌زند. اگر ۱۰۰برابر پول دنیا را هم به او بدهیم چون مسئولان ما صحبت یکدیگر ار نمی‌فهماند و اگر او امکاناتی بخواهد باید با ۱۰۰ جا هماهنگ شود ترجیح می‌دهم در این وضعیت سرمربی تیم ملی نباشم. به نظر من کی‌روش رفتنی و او به دنبال بهانه‌ای است تا ایران را ترک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.