سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد ستاره پرتغالی تیمش هفته آینده تمرینات ویژه‌ای انجام خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پس از تأیید این خبر که رونالدو در دیدار امشب مقابل کوردوبا بازی می‌کند، اعلام کرد که یک هفته تمرینات ویژه را برای رونالدو در نظر خواهد گرفت تا از فاصله‌ای که در برنامه لیگ رخ داده، استفاده کند.

به گفته سرمربی رئال مادرید مصدومیت رونالدو تقریبا بهبود یافته است. وی اظهار داشت: احتمالا کمی درد وجود داشته باشد. وی فصل گذشته هم مشکلاتی داشت و در اردوی پیش از فصل هم در بهترین شرایطش نبود. او به تمرینات انفرادی نیاز داشت تا مشکلش را برطرف کند. استفاده کاملی از هفته آینده می‌کنیم و تمرینات ویژهای برای او در نظر می‌گیریم تا شرایطش بهتر شود.

آنچلوتی اظهار داشت: برای قهرمانی در لیگ خواهیم جنگید. فصل گذشته به قهرمانی خیلی نزدیک شدیم اما در پایان به دلیل اینکه کمی انرژی کم آوردیم آن را از دست دادیم. تلاش می‌کنیم تا امسال بهتر شویم؛ هرچند لیگ به سختی همیشه است.

وی ادامه داد: خط میانی تیم بسیار عالی پوشش داده شده است و جیمز و ایسکو را در همان جایی که دی‌ماریا بازی می‌کند، در اختیار داریم. در کل با ورود کروس، جیمز و کیلور ناواس تیم قوی‌تر شده است. آنها با خودشان اشتیاق بازیکنان تازه و کیفیت بالا را به تیم آوردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.