کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مرزبان می گوید پرسپولیس از بحران فعلی خارج خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا مرزبان سرمربی پدیده مشهد در مورد مسابقه فردا با پرسپولیس گفت: «بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. این تیم چند هفته نتیجه نگرفته ولی این بحران با درایت رحیمی از بین می رود. دایی هم به قدری تجربه دارد که بتواند تیم را از این وضعیت خارج کند. ولی نقش رحیمی ایده آل است و می تواند پرسپولیس را از این بحران خارج کند.»

مرزبان گفت: «دایی پرسپولیس را آسیایی کرده و نتیجه نگرفتن در چهار هفته اول، چیزی از ارزش های تیم و دایی کم نمی کند. ما برای بازی با پرسپولیس برنامه های زیادی داریم و تلاش می کنیم این مسابقه را با موفقیت پشت سر بگذاریم. هدف ما رسیدن به نتیجه دلخواه است.»
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.