طبق ادعای رسانه‌های ایتالیایی، جدایی مهاجم آلمانی تیم فوتبال آرسنال از این تیم قطعی است و او فاصله زیادی تا ملحق شدن به سفیدومشکی‌پوشان شهر تورین ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله شبکه اسکای اسپورت مدعی شده‌اند که سران دو باشگاه آرسنال و یوونتوس برای انتقال لوکاس پودولسکی به تورین به توافق رسیده‌اند.

خبر تمایل یووه به جذب مهاجم کهنه‌کار آرسنال اولین بار چند روز پیش توسط شبکه اسکای اسپورت ایتالیا منتشر شد و حالا همین شبکه از نزدیک شدن طرفین به عقد قرارداد خبر داده است.

علاوه بر اسکای اسپورت،‌ روزنامه توتواسپورت که از منابع خبری نزدیک به باشگاه یوونتوس نیز هست، اعلام کرده که پودولسکی تمایل خود برای پیوستن به یوونتوس را به صورت لفظی ابراز داشته از میان چند گزینه‌ای که دارد ترجیح داده است به بانوی پیر ملحق شود. این نشریه همچنین ادعا کرده است که یوونتوس حتی حاضر است به او حقوقی بیش از آنچه که اکنون از آرسنال می‌گیرد، بپردازد.

قرارداد پودولسکی که به نظر نمی‌رسد در آرسنال در رقابت با اولیویه ژیرو و الکسیس سانچس شانسی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد،‌ در سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد اما او نمی‌خواهد تا آن زمان به روند نیمکت نشینی‌اش در ورزشگاه امارات ادامه دهد.

در همین حال شبکه ESPN به نقل از منابع خبری نزدیک به پودولسکی اعلام کرده است که جدا شدن این بازیکن ملی‌پوش از آرسنال قطعی است اما تورین هنوز مقصد قطعی او نیست، چون مشغول ارزیابی سایر گزینه‌های پیش روی خود است. از قرار معلوم به جز بانوی‌پیر، تیم‌های ولفسبورگ و بارلورکوزن نیز خواهان جذب ستاره پیشین تیم بایرن مونیخ هستند.

احتمال جدایی پودولسکی از توپچی‌های لندن پس از کنار گذاشته شدن او از ترکیب این تیم برای بازی شنبه‌ شب مردان ونگر برابر اورتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس قوت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.