سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بحرانی که پرسپولیس دچارش شده می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد و باعث اتحاد بیشتر و درونی این تیم شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: من می‌خواستم همراه تیم به تهران بیایم اما مدیر رسانه‌ای گفت که به احترام رسانه‌ها باید در نشست حاضر باشی به همین دلیل تمرین تیم را ساعت ۹ و نیم صبح گذاشتیم تا هم اکنون در خدمت شما باشد. من روز پزشک را که بزرگداشت بوعلی سینای بزرگ است را به تمام پزشکانی که در سازمان لیگ و تیم‌های مختلف کار می‌کنند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در مورد بازی با پر سپولیس باید بگویم این تیم بحران‌زده است اما این بحران می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. زیرا همه از تیم، بازیکنان و مربیان و مدیریت انتقاد می‌کنند اما احتمال می‌دهیم نتیجه‌اش باعث اتحاد درونی تیم شود و آنها بتوانند بازی خوبی داشته باشند.

مرزبان افزود: پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد و همچنین رحیمی مدیر تیم هم می‌تواند نقش خوبی در این میان داشته باشد. من در اصفهان با رحیمی کار کرده‌ام در آنجا توانست به خوبی مینی‌بحران را از بین ببرد و در پرسپولیس هم می‌تواند مینی‌بحران را حل کند.

مرزبان در خصوص نتایج خوب پرسپولیس در گذشته گفت:‌این تیم در دو فصل گذشته نتایج خوبی گرفته دو بار قهرمان جام حذفی شده است و علی دایی فصل گذشته سهمیه آسیایی گرفته است. نتایج این چند هفته هم چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. آنها می‌توانند به کورس قهرمانی برگردند. ما بازی مشکلی خواهیم داشت زیرا پرسپولیس با نیروی مضاعف وارد می‌شود و می‌خواهند ارزش‌های خود را ثابت کنند. کیفیت کاری ما هم مشخص است.

وی ادامه داد: ‌ما بر روی مسائل تاکتیکی، روانشناسی و بدنسازی تیم کار کرده‌ایم البته می‌توانستیم نتایج بهتری هم داشته باشیم. اشتباهاتی در مباحث فوتبالی داشتیم. فردا هم انتظار داریم که یک بازی زیبا مقابل پرسپولیس داشته باشیم. بحث نتیجه را نداریم و فقط فردا می‌خواهیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شانس موفقیت تیمش در بازی فردا تصریح کرد: ما باید کیفیت گروهی تیم را افزایش دهیم و همچنین تاکتیک فردی،‌گروهی و تیمی‌مان را بالاتر ببریم و اینها تعیین کننده است. ما حرف‌های خوبی برای گفتن داریم و این مسئله می‌تواند کیفیت بالای ما را نشان دهد. اما اینها بحث ما نیست و فرم بازی مدنظر ماست و این مسئله فردا تعیین‌کننده است.

مرزبان درباره مصدومان یا محرومان تیمش برای بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: میلان یووانویچ بازیکن ما سه کارته است و به این بازی نمی‌رسد و دیگری هم کیوان امرایی خواهد بود که مصدومیتش خوب شده اما شرایط لازم را برای بازی ندارد.

مرزبان در ادامه تصریح کرد: ۲۰ اتوبوس تماشاگر به تهران می‌آید که ۱۸ اتوبوس آن برای مشهد و ۲ اتوبوس برای تماشاگران تربت حیدریه است و باید بگویم تماشاگران مشهدی بی‌نظیر هستند و احساس خوبی به ما می‌دهند.

علیرضا مرزبان در پایان درباره درگذشت مهدی نفر گفت: از زمانی که به ایران آمدم با او ارتباط نزدیکی داشتم و باید به خانواده و همکارانش تسلیت بگویم و امیدوارم یادش گرامی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.