سرمربی ناپولی در پی تساوی خانگی شاگردانش مقابل اتلتیک‌بیلبائو گفت: می‌توانیم در بازی برگشت نماینده اسپانیا را شکست دهیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب رقابت‌های دور رفت از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه سن‌پائولو پذیرای اتلتیک بیلبائو بود که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید. برای بیلبائو در این دیدار مونیاین (۴۱) و برای ناپولی هم گونزالو هیگواین (۶۸) گلزنی کردند.

رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی در پی توقف خانگی شاگردانش مقابل نماینده اسپانیا گفت: آنالیز کردن این بازی کار دشواری است چون ما بازی را خیلی عالی شروع کردیم. در دقایق ابتدایی بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم. در ادامه هم وقتی گل خوردیم از خود واکنش نشان دادیم. به نظر عملکرد تیم پس از دریافت گل وقعاً خوب بود. ناپولی در این بازی کیفیت، شور و شوق و تعهد خود را تا آخرین لحظه بازی نشان داد. ۳ یا ۴ موقعیت خوب گلزنی داشتیم که اگر تبدیل به گل می‌شدند به طبع شرایط برای بازی برگشت بهتر می‌شد.

سرمربی اسپانیایی ناپولی تصریح کرد: برای بازی برگشت هم همین روند آماده‌سازی را در پیش خواهیم گرفت و تیم را به لحاظ آمادگی جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده خواهیم کرد. در ضمن به لحاظ روحی و روانی هم روی تیم کار می‌کنیم چون می‌دانیم که در بازی برگشت باید گل بزنیم و این خود به خود ار جنبه روانی روی بازیکنان تأثیر خواهد گذاشت. به طور حتم بیلبائو در بازی برگشت جلوی تماشاگرانش بیکار نمی‌نشیند و تهاجمی خواهد بود. آنها برای گشودن دروازه ما پا به میدان خواهند گذاشت.

بنیتس ۵۴ ساله در پایان خاظرنشان کرد: ناپولی بازیکنان خوبی در خط حمله‌اش دارد ولی دیدید که آنها چقدر سخت‌کوش بودند و بازیکنان حریف را هم به خوبی تحت‌فشار قرار دادند. با این تیمی که در اختیار داریم می‌توانیم بیلبائو را در بازی برگشت شکست دهیم دهیم و گلزنی کنیم چون هواداران‌مان تحت هر شرایطی در کنار تیم‌شان هستند. سعی می‌کنیم در دیدار برگشت بازی را مدیریت کنیم و به گل برسم چون باید پیروز میدان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.