هواداران تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل گرفتن پنالتی از سوی داور بازی، نسبت به عملکرد وی اعتراض کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و راه‌آهن تهران که سه‌شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، به شرح زیر است:

* بازیکنان ذوب‌آهن در ابتدای بازی بنری سالروز بازگشت آزادگان را تبریک گفتند؛ همچنین در بین ۲ نیمه از ۱۰ نفر از آزادگان اصفهانی تجلیل شد.

* یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در این بازی به دلیل محرومیت از روی سکوها مسابقه را دنبال می‌کرد.

* محمد غلامی، مهاجم سابق سپاهان اصفهان پس از ۴ هفته بار دیگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگشته بود و در این بازی با لباس راه‌آهن بازی می‌کرد.

* در ابتدای بازی رجب‌زاده به سمت نیمکت راه‌آهن رفت و با کادر فنی راه‌آهن خوش و بش کرد؛ محسن ایران‌نژاد، بازیکن سابق ذوب‌آهن و بازیکن کنونی راه‌آهن نیز به سمت نیمکت ذوب‌آهن آمد و با مسئولان تیم خوش و بش کرد.

* اشتباهات خط دفاعی تیم ذوب‌آهن در این بازی قابل توجه بود و گل‌های این تیم روی اشتباهات بازیکنان خط دفاعی دریافت شد.

* در دقایق پایانی نیمه نخست بازی داور مورد اعتراض قرار گرفت؛ تماشاگران ذوب‌آهن همچنین بین دو نیمه اعتراض خود را به نتیجه بازی و عملکرد بازیکنان اعلام کردند.

* اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای این بازی به ورزشگاه آمده و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

تعدادی از لیدرهای باشگاه ذوب‌آهن به دلیل درگیری‌های رخ داده اجازه ورود به ورزشگاه فولادشهر راه نیافته بودند اما بعد از گذشت دقایقی وارد شدند.

* به دلیل درگیری رخ داده بین کارلوس سانتوس و سیامک کوهنورد، داور بازی به سانتوس کارت زرد نشان داد.

* هادی محمدی، مدافع ذوب‌آهن که در ثانیه‌های پایانی بازی تیمش مقابل راه‌آهن گلزنی کرده بود، بلافاصله بعد از گلزنی پیراهنش را در آورد و از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.