سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: داور مسابقه در نتیجه دیدار با ذوب‌آهن بی‌تأثیر نبود و ما باز هم از داوری ضربه خوردیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از ۲ بر ۲ مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: همانطور که در برنامه ۹۰ نشان داد ما از داوری ضربه خوردیم و در این مسابقه نیز همین اتفاق افتاد و داور مسابقه در نتیجه بی‌تأثیر نبود.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: ما شش هفته برای بدن‌سازی احتیاج داشتیم که به تازگی این زمان پیدا شده و وضعیت خوبی را یافته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن عنوان کرد:‌خوشحالم که مقابل ذوب‌آهن از ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال استفاده کردیم که سابقه حضور در لیگ برتر را نداشتند.

استیلی عنوان کرد: متأسفانه در این بازی بعد از دو گلی که به ثمر رساندیم قدر موقعیت‌‌های خود را ندانستیم از دقیقه ۷۵ به هم شیث رضایی را برای کنترل حملات ذوب‌آهن به میدان آوردیم اما عدم تمرکز در خط دفاعی باعث شد نتیجه مساوی شود البته وقت اضافه ۵ دقیقه بود و ما گل را در دقیقه ۹۶ خوردیم که به این موضوع معترضیم دلیل داور هم برای این کار این بود که بازیکن حریف در وقت اضافه دچار مصدومیت شده است.

وی در خصوص ذوب‌آهن عنوان کرد: این تیم را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف آنان را شناختیم آنها تیم کم‌مهره‌ای نیستند به نظر من باید به یحیی گل‌محمدی زمان داده شود او می‌تواند ذوب‌آهن را به روزهای خوبش بازگرداند. هنوز چهار هفته بیشتر نگذشته و باید به مربیان فرصت داده شود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه عنوان کرد:‌ما تنها باشگاهی هستیم که تاکنون هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته‌ایم و آنها بدون توقع بازی می‌کنند. امیدواریم با همکاری دادستان محترم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.