سرمربی تیم ملوان گفت: تیمم را طوری هدایت می‌کنم که هواداران شاد شوند.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، نصرت ایراندوست در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: مردم انزلی همیشه مهمان‌نواز بوده و هستند و در ابتدا باید بگویم که آن چیزی که من در کنفرانس بازی تراکتور گفتم، علاقه خود را به استاد شهریار ابراز کرده‌ام و همچنین گفتم که ما هم در شهر خود شهریاری داریم به نام سیروس قایقران و سرداری به نام میرزا کوچک‌خان. وظیفه من است که ادب و شخصیت شهرم را در نشست‌های خبری نمایان کنم ولی اگر در آن بازی هواداران منتسب به تیم تراکتور حواشی را ایجاد کرده‌اند و توهین‌هایی به سیروس قایقران شد، من به قدری درگیر بازی بودم که متوجه نشدم. واقعا از این بابت متاسفم.

او همچنین گفت:‌ باید درگذشت مهدی نفر را تسلیت بگویم. درباره بازی فردا هم باید بگویم که تلاش ما این است که تیم را طوری هدایت کنیم که بتوانیم هواداران‌مان را شاد کنیم. هواداران دوست دارند تیمی تهاجمی را ببینند. موقعیت‌هایی که در بازی با تراکتور به تیم حریف دادیم، همه‌اش از عدم تمرکزمان بود. ما همیشه به خواست هواداران‌مان اهمیت می‌دهیم. آنها همیشه از ما برد می‌خواهند و من به شخصه گرفتن سه امتیاز در سه بازی را دوست ندارم و دوست دارم بردهای سه امتیازی بیاوریم.

سرمربی ملوان درباره سوال خبرنگاری که از حاشیه‌های دیدار تراکتور و فحاشی هواداران تبریزی نسبت به مرحوم سیروس قایقران و تعاریف سرمربی ملوان بعد از بازی از هواداران تبریزی گفت: من حقیقتا متوجه چنین موضوعی نشدم و چیزی که به ذهنم می‌رسد و می‌آید را در نشست‌ها مطرح می‌کنم. من انتقاد هواداران را قبول می‌کنم و آن‌ها را با جان و دل می‌خرم و از این انتقادات برای پیشرفت ملوان استفاده می‌کنم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم‌مان فردا موفق شود چون محیط تیمی خوب و صمیمی داریم. من از ابتدا هم گفتم که از ابتدای فصل همه چیز برایم فراهم بوده است. آقای محجوب تمام تلاشش را برای جذب بازیکنانی که خواسته بودیم انجام داد اما چند بازیکن مد نظر ما بودند که نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم. مثلا در خط حمله به دنبال ادینیو بودیم با پیشنهاد خوبی که باشگاه به این بازیکن داد در هر صورت این بازیکن به ما نپیوست.

وی در پایان گفت: مازیار زارع در دو روز اخیر با ما تمرین کرده است اما فشار زیادی به این بازیکن وارد نکردیم. امیدوارم که فردا به بازی برسد. من از هواداران ملوان می‌خواهم که از دقیقه یک تا ۹۰ تیم‌شان را تشویق کنند و مطمئن باشند که بازیکنان هم با تمام وجود تلاش‌شان را انجام خواهند داد.

به گزارش ایسنا علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی به دلیل هماهنگ نبودن ساعت ورود پروازش با زمان نشست خبری، در این نشست حاضر نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.